در کمترین زمان دکور خانه را متحول کنید + بهمن 1401

در کمترین زمان دکور خانه را متحول کنید + بهمن 1401

اگر قصد دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید ولی دوست ندارید بی‌اندازه هزینه یا زمان بگذارید پس در جای درستی هستید.

ایده ‌های خاص و شیک برای دکور خانه

در این مطلب از مجله دلتا ایده ‌های خاص و شیک برای دکور منزل را جمع‌آوری کردیم تا شما را برای شروع آماده کنیم. ایده‌هایی ساده و قابل اجرا که زمان و هزینه کمی برای شما دارند ولی نتیجه آن چیدمان خانه شما را دچار تحول قابل توجهی خواهد کرد.

ایده ‌های خاص و شیک برای دکور منزل

با ایده‌های مدرن و در عین حال ساده و ارزان می‌توانید دکوراسیون خانه را از یکنواختی و تکراری بودن خارج کنید. شیک شدن خانه کار چندان سختی نیست.

احساسات کوچک را برجسته کنید

غالبا افراد به اشکال هندسی، گل‌ها و غیره روی دیوار توجه بیشتری نشان می‌دهند تا یک دیوار ساده. بنابراین به کمک کاغذ دیواری حتی در فضایی کوچک می‌توانید حسی متفاوت ایجاد کنید. اگر فضای شما کوچک است می‌توانید دیوارهای بیشتری را کاغذ دیواری کنید. در فضاهای بزرگ بهتر است تنها یک دیوار درگیر کنید البته که فضاهای کوچک به دلیل شلوغی زیاد کوچک‌‌تر و دلگیر به‌نظر می‌رسند.

ایده ‌های خاص و شیک برای دکور خانه

استفاده از دکوری‌های متنوع از ایده ‌های خاص و شیک برای دکور خانه

گاهی می‌توانید از دکوری‌ها نه در ویترین و بوفه بلکه روی میز به‌عنوان ایده تغییر دکوراسیون استفاده کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید تعدادی مجسمه را روی یک سطح قرار دهید. این شکل از چیدمان نیز جذابیت‌های خود را دارد تنها لازم است آن‌ها را متراکم و نزدیک به هم قرار دهید تا فضا شلوغ جلوه نکند. به خاطر داشته باشید برای این سبک از چیدمان باید میزی جدا در نظر بگیرید و از میزهای اصلی پذیرایی استفاده نکنید.

ایده ‌های خاص و شیک برای دکور خانه

حس رنگ‌ها را بیشتر کنید

رنگ‌ها نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند و گاهی بد نیست فضایی را به رنگی خاص درآوریم. این نوع چیدمان جذابیت زیادی دارد اما به مرور زمان و با تکرار در کل فضا ممکن است آزاردهنده باشد. پس بهتر است با احتیاط قدم بردارید. در نظر بگیرید این که اتاقی را کاملا به یک رنگ درآورید با این که رنگی را در وسعت بیشتر برجسته کنید کاملا فرق می‌کند.

حس رنگ‌ها را بیشتر کنید

وارد کردن زمان‌های مختلف به‌عنوان ایده تغییر دکوراسیون

این یکی از شیوه‌های پرطرفدار دکوراسیون داخلی است که بعضی از عناصر فضا را از سبک‌های متفاوت در دوره‌های مختلف انتخاب می‌کنند. به‌عنوان مثال دکوراسیون مدرنی که با یک وسیله قدیمی و عتیقه مانند، جلوه بیشتری پیدا می‌کند. برای این کار می‌توانید از وسایلی مانند مجسمه‌ها، فرش‌ها، تابلوهای عتیقه،‌ لوسترهای کلاسیک و غیره استفاده کنید.

اضافه کردن تم براق از ایده ‌های خاص و شیک برای دکور منزل

این موضوع که رنگ‌هایی مانند طلایی و نقره‌ای در دکوراسیون‌های کلاسیک بسیار کاربرد دارند بر کسی پوشیده نیست اما از استفاده آن‌ها در دکوراسیون‌های مدرن نیز نباید غافل شوید. بعضی از افراد فکر می‌کنند این رنگ‌ها ممکن است مدرن بودن دکوراسیون را از بین ببرد اما اینطور نیست. بلکه استفاده درست از آن‌ها می‌تواند نمای مدرن را بیشتر به نمایش بگذارد.

اضافه کردن تم براق

وسایل قدیمی را بازسازی کنید

این ایده برای افراد هنرمند و خلاق کار بسیار ساده‌ای است. همه ما حتما وسایلی قدیمی داریم که همچنان قابل استفاده هستند. بنابراین می‌توانید با کمی تغییر ظاهری آن‌ها را دوباره به‌کار بگیرید. اگر مبلمان شما قدیمی شده و دیگر آن‌ها را نمی‌خواهید می‌توانید تنها یکی از مبل‌ها را نگه دارید. با رنگ و پارچه کمی تغییرش دهید. سپس به‌عنوان یک عضوی دکوری به‌کار ببرید.

وسایل قدیمی را بازسازی کنید

از رنگ‌ها فرار نکنید

این تصور که دکوراسیون‌های زیبا الزاما از تنها چند رنگ پیروی می‌کنند همیشه درست نیست. در واقع اضافه کردن رنگ به فضا بیشتر از هرچیزی به توانایی شما بستگی دارد. مشکی، سفید، قرمز، آبی، سبز، قهوه‌ای، طوسی و غیره همه می‌توانند با هم در یک قاب قرار بگیرند به شرطی که به‌اندازه و به‌جا استفاده شده باشند.

از رنگ‌ها فرار نکنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب به‌روزترین فرش‌های ماشینی برای منزل شما را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *