خشک کردن سریع لاک با چند ترفند ساده

خشک کردن سریع لاک با چند ترفند ساده + بهمن 1401

لاک زدن یکی از کارهای مورد علاقه خانم‌هاست اما اگر بخواهید همیشه ناخن‌های زیبا و لاک‌زده داسته باشید باید زمان زیادی را صرف کنید تا خشک شود وگرنه خراب می‌شود.

ترفندهای خشک کردن سریع لاک

خشک کردن سریع لاک می‌تواند به شما کمک کرده تا سریع‌تر برای یک مهمانی مهم آماده شوید. آشنایی با این روش‌ها بسیار کارساز بوده و به کمک آن می‌توانید لاک ناخنتان را سریع خشک کنید. همراه دلتامگ باشید.

ترفندهای خشک کردن سریع لاک

برای خشک کردن لاک روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. البته لازم است که قبل از لاک زدن اقدام به سوهان کشیدن ناخن بکشید تا ناخن‌های زیبا و مرتب داشته باشید.

قراردادن سرانگشتان درون آب یخ

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای خشک کردن سریع لاک می‌توانید از آب یخ استفاده کنید. زمانی که تمام ناخن‌هایتان را لاک زدید، حداکثر ۳ دقیقه صبر کنید تا رنگ لاک تثبیت شود سپس مقداری یخ را درون یک‌کاسه پرازآب بریزید و سرانگشتانتان را به مدت ۵ دقیقه درون این کاسه فروبرید. اگر قطره‌های آب را روی ناخن‌هایتان مشاهده کردید، مطمئن باشید لاک کاملاً خشک شده است.

قراردادن سرانگشتان درون آب یخ

خشک کردن سریع لاک با برفک فریزر

یک راه جالب که شاید به ذهنتان نرسد آن است که سر ناخن‌هایتان را برای مدتی روی برفک‌های فریزر نگهداری کنید. سرمای زیاد لاک شما را به‌سرعت خشک می‌کند.

دقت داشته باشید به‌هیچ‌وجه نیاز نیست ناخن‌هایتان را در برفک‌های فریزر فروکنید نکته مهم آن است که قبل از این کار یک دقیقه صبر کنید تا رطوبت لاک روی ناخن‌هایتان کاهش یابد و لاک کمی خشک شود

استفاده از چندلایه نازک لاک

یکی از اشتباهاتی که خانم‌ها می‌کنند آن است که از چندلایه لاک ضخیم استفاده می‌کنند؛ اما شما باید بدانید برای اینکه لاکتان زود خشک شود، به‌جای استفاده از یک‌لایه ضخیم لاک از سه‌لایه نازک لاک استفاده کنید.

کافی است مقدار کمتری از لاک را روی برس برداشته تا لاک نازک‌تری را روی ناخن خود بزنید. شما باید ۳ بار هر ناخن را بافاصله زمانی ۳ دقیقه به این شیوه لاک بزنید. این روش نسبت به سایر روش‌ها بیشتر زمان می‌برد؛ اما لاک بهتر تثبیت می‌شود.

استفاده از چندلایه نازک لاک

اسپری خوشبوکننده خالی

یکی از راه‌ها برای خشک کردن سریع لاک استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده است. هوای سرد داخل این اسپری‌ها به خشک‌شدن سریع لاک کمک می‌کند. فقط مواظب باشید هوا از فاصله نزدیک به لاک دمیده نشود، چون در این صورت فرم اصلی لاک ناخن شما تغییر کرده و زحماتتان به هدر می‌رود.

محلول خشک‌کننده ناخن

استفاده از محلول یا اسپری خشک‌کننده ناخن، لاک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خشک می‌کند. همچنین از دیگر مزیت‌های استفاده از این محلول می‌توان به براق و درخشان شدن لاک ناخن و بهبود تغذیه بافت ناخن و پوست اطراف آن اشاره کرد.

اسپری یا محلول خشک‌کننده را به‌راحتی می‌توانید از فروشگاه‌ها خریداری کنید. استفاده از اسپری مو نیز به خشک شدن سریع لاک روی ناخن‌هایتان کمک می‌کند.

خشک کردن سریع لاک با روغن آفتاب‌گردان

روغن گیاهی آفتاب‌گردان لاک ناخن را ظرف مدت چند دقیقه خشک می‌کند البته هرگز نباید روغن آفتاب‌گردان را روی لاک ناخن بمالید. بلکه باید آن را روی سطح ناخن بپاشید یا اسپری کنید.

برای انجام خشک کردن سریع لاک با این روش می‌توانید از سایر روغن‌های آشپزی نیز استفاده کنید. پس از خشک شدن لاک بهتر است ناخن‌هایتان را با آب بشویید تا روغن روی آن پاک شود.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *