تیپ تابستانی | تیپ تابستانی شیک و خنک | آرایش | مد و زیبایی + بهمن 1401

تیپ تابستانی | تیپ تابستانی شیک و خنک | آرایش | مد و زیبایی + بهمن 1401

داشتن یک تیپ و استایل تابستانی شیک و خنک از جمله دغدغه‌های خانم‌ها و آقایانی است که به نحوه لباس پوشیدن خود اهمیت می‌دهند.

401651921 parsnaz com استایل تابستانی شیک و خنک

اگر دوست دارید یک تیپ تابستانی شیک داشته باشید و از طرفی به خنک و سالم ماندن پوست بدن بخصوص در زمان‌هایی که خارج از منزل و یا در محل کار هستید اهمیت می‌دهید، با ما در مجله دلتا همراه باشید.

رنگ‌های شاد بپوشید

تابستان فصل رنگ‌های گرم، شاد و مهیج است. بهترین انتخاب برای یک استایل تابستانه، استفاده هوشمندانه و درست از این رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها با یک‌دیگر است. رنگ‌های روشن، سفید، قرمز، سبز، زرد، نارنجی و آبی از بهترین رنگ‌ها برای فصل تابستان است. اما این به معنای آن نیست که شما نمی‌توانید از رنگ‌هایی مثل بنفش، گلبهی، صورتی، سرخابی یا خاکستری استفاده کنید. برای مثال رنگ خاکستری بهترین مکمل برای رنگ‌های قرمز، نارنجی و بنفش است. از طرفی سفید با تمام رنگ‌ها ست می‌شود و یکی از بهترین رنگ‌ها برای احساس خنکی در فصل تابستان است.

لباس‌های آزاد بپوشید

لباس‌های آزاد و راحت بهترین انتخاب برای یک تیپ شیک تابستانی است. در این میان انتخاب مانتوی تابستانی آزاد و راحت با پارچه خنک و شلوار گشاد نخی یا لنین چند سالی است که حسابی مطرح است. لباس‌های خنک در استایل کژوال، استایل هنری و مینیمال مردانه و زنانه حسابی پرطرفدار است.

لباس‌های نخ، کتان و پنبه بپوشید

پارچه‌های نخ، کتان و پنبه به خاطر سبکی و خنک بودن، پارچه‌های مناسب برای یک تیپ شیک تابستانی است. بهتر است در فصل تابستان لباس‌ها را از پارچه‌هایی انتخاب کنید که به محض عرق کردن زود خشک شوند. پارچه‌های ضخیم و الیاف مصنوعی و پلاستیکی سبب تعریق، عرق‌سوز شدن و مشکلات پوستی و علاوه بر این، بوی بد بدن می‌شود.

عینک تابستانی

عینک آفتابی خلبانی بزنید

خلبان‌ها همیشه شیک و مطابق مد روز لباس می‌پوشند. اگر برای انتخاب عینک آفتابی دو‌دل هستید و نمی‌توانید یک مدل شیک انتخاب کنید، بهترین انتخاب عینک‌های آفتابی خلبانی است. این مدل عینک علاوه بر این‌که همیشه مد است، ظاهری زیبا و شکیل دارد و معمولا روی تمام فرم‌های صورت به خوبی می‌نشیند.

جواهرات و زیورآلات با رنگ‌های طبیعت

یکی از ترفندهای شیک‌پوشی در تیپ تابستانی کنار گذاشتن جواهرات و زیورآلات مشکی و استفاده از رنگ‌های نزدیک به زمین و طبیعت است. النگو، دستنبد، گوشواره و گردنبند به رنگ‌های آبی، طلایی، صورتی، قهوه‌ای، سبز و زیورآلاتی که سنگ فیروزه، کوارتز، یاقوت و یشم دارند، بهترین انتخاب برای فصل تابستان هستند.

آرایش ملایم داشته باشید

تابستان فصل رنگ‌های شاد و تند است، اما این قانون در مورد آرایش تابستانی صدق نمی‌کند. برای یک تیپ تابستانی شیک و خنک به جای رنگ‌های غلیظ و سنگین، از آرایش ملایم و سبک استفاده کنید. برای مثال رژلب‌های بژ، کالباسی و رژلب‌هایی با تن نارنجی و طلایی انتخاب‌های تابستانی مناسبی است. به جای رژگونه‌های تیره و سنگین از یک رژگونه بژ، طلایی یا هلویی ملایم استفاده کنید. بهترین رنگ موها برای فصل تابستان هم رنگ‌های روشن، بلوند و رنگ‌های طبیعی است.

هم‌چنین کرم ‌پودرهای سنگین انتخاب‌ خوبی برای فصل تابستان نیست، زیرا در این فصل پوست نیاز به تعریق دارد و کرم پودر مانع این تعریق طبیعی می‌شود. به جای کرم‌ پودر و پنکک در فصل تابستان، از ضد آفتاب‌های ترجیحا بی‌رنگ با SPF مناسب استفاده کنید.

تیپ شیک تابستانی

عطر و ادکلن ملایم

اگر قصد خرید عطر و ادکلن برای فصل تابستان دارید، بهتر است سراغ رایحه‌های خنک و ملایم بروید. بهترین عطرها برای فصل تابستان آن‌هایی است که حس تازگی و خنکی را در ذهن تداعی می‌کنند.

دوش بگیرید

شکی نیست که مهم‌ترین اصل برای داشتن یک تیپ شیک بخصوص در فصل تابستان، رعایت نظافت و تمیزی است. اگر در طول روز زیاد بیرون از منزل هستید و فعالیت بدنی دارید، یا از آن ‌دسته افرادی هستید که بوی عرق تندی دارند، حتما دوش گرفتن روزانه را در دستور کار خود قرار دهید. رعایت تمام نکات بالا برای داشتن یک تیپ شیک تابستانی، بدون در نظر گرفتن نظافت شخصی و پاکیزگی، بی‌فایده و بدون تاثیر است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب این نکات را برای شیک‌پوشی آویزه گوش‌تان کنید! را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *