کارهای اشتباه در چیدمان منزل + بهمن 1401

کارهای اشتباه در چیدمان منزل + بهمن 1401

همیشه در مجلات و عکس‌های ژورنالی، خانه‌ و آپارتمان‌ها عالی به نظر می‌رسند.

کارهای اشتباه در چیدمان منزل

۱۸

کارهای اشتباه در چیدمان منزل

حتما برای شما هم پیش آمده است که بعد از ورود به یک خانه احساس خوبی داشته باشید و در یک خانه احساس آشفتگی و بی‌قراری می‌کنید. علت آن چیست؟

فرش با الیاف بلند

فرش‌های با الیاف بلند باعث جذب گرد و غبار می‌شوند، بنابراین باید بیشتر تمیز شوند. حیوانات خانگی نیز این فرش‌ها را دوست دارند. یک عیب بزرگ این مدل از فرش‌ها این است که الیاف در طول زمان صاف می‌شوند، بنابراین فرش پس از مدتی کهنه به‌نظر می‌رسد.

کارهای اشتباه در چیدمان منزل

میز شیشه‌ای از کارهای اشتباه در چیدمان منزل

شیشه همیشه دارای لکه‌هایی خواهد بود که به راحتی پاک نمی‌شوند. یکی از کاربران در این رابطه می‌گوید: من یک میز شیشه‌ای دارم که واقعا آزاردهنده است، زیرا هر چقدر هم که آن را تمیز کنید، همیشه لکه‌هایی وجود دارد که در هر شرایطی قابل مشاهده هستند و  همین باعث می‌شود که میز کثیف به‌نظر برسد.

کارهای اشتباه در چیدمان منزل

پرده‌های بلند

این پرده‌ها برای پنجره‌های غیراستاندارد خوب هستند و همچنین عیوب روی زمین را پنهان می‌کنند. اما کاربردی نیستند، سریع کثیف می‌شوند و خانه‌هایی که حیوانات خانگی دارند باید بیشتر به تمیزی این نوع پرده‌ها اهمیت دهند. علاوه بر این پرده‌ها، اتاق‌های کوچک را حتی کوچک‌تر نشان می‌دهند و چینش مبلمان کنار این پرده‌ها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب جای این وسیله در اتاق پذیرایی شما خالی است!  سر بزنید.

پرده‌های بلند

سینک کنار پنجره

شستن ظروف در حین لذت بردن از منظره بیرونی پنجره ایده بسیار خوبی ا‌ست. اما وقتی نظر افرادی که آپارتمان‌های خود را به این شکل طراحی کرده‌اند جویا می‌شویم، آن‌ها می‌گویند که لکه‌هایی روی پنجره می‌افتد که باید دائما تمیز شوند. علاوه بر این، بسیاری از مردم سطل زباله را زیر سینک قرار می‌دهند. بنابراین، ممکن است بوی نامطبوع فضا را اشباع کند. و نکته مهم‌تر این که چگونه می‌توانید بیرون پنجره را بشویید؟

مبلمان سفید از کارهای اشتباه در چیدمان منزل

مبلمان سفید عالی به‌نظر می‌رسند، اما با گذشت زمان مردم متوجه می‌شوند که این مبلمان باید همیشه تمیز شوند. به‌عنوان یک جایگزین، طراحان استفاده از رنگ‌های آبی تیره یا سبز تیره را پیشنهاد می‌کنند که فضای خوبی ایجاد می‌کنند و نیاز به سختی تمیزکاری ندارند. به هر حال، طرح تمام سفید هم زحمت‌های خودش را دارد که شاید آن‌قدرها هم ارزش نداشته باشد.

مبلمان سفید

میز کاشی‌کاری شده

میز ساخته شده از کاشی در حمام یا آشپزخانه یک ایده غیر معمول است. به هر حال، آب روی خطوط دوغاب جمع می‌شود و خیلی زود تغییر ظاهر می‌دهند. بنابراین، باید این میزها را به طور منظم تمیز کنید.

لوازم آینه‌ای

این وسایل شاید در نگاه اول عالی به‌نظر برسند و فضا را بزرگ‌تر نشان دهند اما شستن‌ آن‌ها بسیار سخت خواهد بود.

لوازم آینه‌ای

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین گیاهان آپارتمانی که هر خانه‌ای نیاز دارد  را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *