تاثیر ترولی در دکوراسیون آشپزخانه + بهمن 1401

تاثیر ترولی در دکوراسیون آشپزخانه + بهمن 1401

حفظ نظم و مرتب بودن آشپزخانه کار خیلی راحتی نیست. اگر بتوانید نظم آشپزخانه خود را حفظ کنید، قطعا قادر به حفظ نظم زندگی‌تان نیز خواهد بود.

تاثیر ترولی در دکوراسیون آشپزخانه

یکی از کاربردی‌ترین و تاثیرگذارترین عناصر برای حفظ آشپزخانه شما از آشفتگی، ترولی است. در این مطلب از مجله اینترنتی کوبهبه تاثیر ترولی در دکوراسیون آشپزخانه می‌پردازیم.

تاثیر ترولی در دکوراسیون آشپزخانه

ترولی‌های آشپزخانه در بین پرطرفدارترین و هیجان‌انگیزترین انواع آن قرار می‌گیرند چرا که هم فضای ذخیره قابل توجهی به آشپزخانه اضافه می‌کنند و هم متناسب با طرح و جنسی که دارد جلوه‌ای متفاوت به فضای آن می‌بخشد.

کدام ترولی مناسب خانه شماست؟

مدل‌های متنوعی که از میزهای پذیرایی چرخ‌دار طراحی و ساخته شده است این میزها برای پذیرایی در خانه بسیار مفید هستند. از میز می‌توان در خانه‌هایی که دارای دکوراسیون کلاسیک و مدرن هستند، استفاده نمود. قابلیت جابه جایی در میز کانتر چرخ‌دار سبب می‌گردد که این میز به راحتی جابه‌جا گردد. معمولا در مهمانی‌ها، یک میز بزرگ‌تر برای غذای اصلی و نشستن مهمان‌ها در نظر گرفته می‌شود، اما این میز می‌تواند به‌عنوان یک میز دوم به‌کار گرفته شود. بسیاری از وسایلی که ممکن است روی میز جا نشوند و یا در اولویت اصلی میزبان نباشند روی این میز قرار خواهند گرفت.

تاثیر ترولی در دکوراسیون آشپزخانه

ترولی مدرن در دکوراسیون آشپزخانه

اگر آشپزخانه‌ای مدرن دارید، نوع مدرن آن کمک زیادی به ارتقای جلوه آن خواهد داشت. اگر از سبک مینیمال کمک گرفته‌اید، ترولی‌هایی با طراحی ساده با استفاده بهینه‌ای که از فضا دارند دقیقا همان چیزی هستند که آن لازم دارد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب اتاق نشیمن شما به این وسایل نیاز دارد! سر بزنید.۱۹

ترولی با سبک قدیمی

اگر به سبک‌های سنتی علاقه دارید، یک ترولی با طراحی قدیمی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. ناگفته نماند انواع چوبی آن گزینه‌ای مناسب برای شما هستند. می‌توانید وسایل پرکاربرد آشپزخانه یا آن‌هایی را که به آن‌ها علاقه زیادی دارید و می‌خواهید در معرض دید باشند را روی این میز قرار دهید.

ترولی به‌عنوان وسیله دکوری در دکوراسیون آشپزخانه

این وسیله قابلیت تبدیل شدن به عنصری دکوری در دیزاین آشپزخانه را نیز دارد. چراکه می‌توان از فضای خالی باقی مانده برای قراردادن عناصر تزیینی استفاده کرد. ترولی آشپزخانه را معمولا در امتداد کابینت‌ها، در کنار میز ناهارخوری یا پیشخوان قرار می‌دهند.

تاثیر ترولی در دکوراسیون آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب خانه‌ای لوکس و گران تنها با این چند وسیله را بخوانید.
















نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *