جدیدترین دکور پشت تلویزیون + بهمن 1401

جدیدترین دکور پشت تلویزیون + بهمن 1401

یکی از قسمت‌هایی که برای دکوراسیون منزل باید به آن توجه کرد، دیواری است که در پشت تلویزیون قرار گرفته و معمولا دیزاینی متفاوت دارد.

جدیدترین دکور پشت تلویزیون

در روش‌های نوین دکوراسیون منزل دیگر خبری از رنگ‌های ساده و شبیه به هم روی تمام دیوارهای اتاق یک ساختمان نیست. معمولا برای قسمت‌های مختلف رنگ و طرحی متفاوت در نظر گرفته می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی جدیدترین دکور پشت تلویزیون پرداخته و ایده‌هایی را برای زیباتر شدن این بخش از منزلتان به شما ارائه دهیم.

طرح‌های پیشنهادی برای انواع دکور تلویزیون روی دیوار

با یک جستجوی ساده در اینترنت انواع دکور تلویزیون دیواری جدید را خواهید دید که می‌توانید آنها را برای منزل خود انتخاب کنید. ما هم در اینجا به معرفی چند دکور جذاب خواهیم پرداخت:

دکوراسیون پشت تلویزیون با استفاده از شلف دیوار

یکی از زیباترین دکورهای پشت تلویزیون، استفاده از شلف دیواری است. معمولا روی این قفسه‌ها وسایل مختلفی قرار می‌گیرد تا تماشاگران بتوانند برای استراحت دادن به چشمانشان به آن نگاه کنند. البته بهتر است این دکور را زیاد شلوغ نکرده و تنها به قرار دادن چند تابلو و یک یا چند عدد گلدان بسنده کنید.

جدیدترین دکور پشت تلویزیون با استفاده از شومینه

در برخی از دکوراسیون‌ها، شومینه دقیقا زیر تلویزیون قرار می‌گیرد. اگر چه این دکوراسیون را ممکن است در خانه‌های کمی ببینید اما برای خانه‌هایی که دیوارهای زیادی برای قرار دادن شومینه و تلویزیون به صورت جداگانه ندارند، این بهترین انتخاب است.

دکور تلویزیون دیواری جدید با سایز بزرگ

گاهی دیدن فیلم و سریال در صفحات بزرگ تلویزیون جذاب‌تر است. اگر شما هم در منزلتان تلویزیون بزرگی دارید، بهتر است تصمیمی را برای تزئین دیواره پشتی آن نگیرید. دکوراسیون پشت تلویزیون در این حالت بهتر است ساده باشد و تنها می‌توانید با استفاده از دکورهای مینیمال آن را تزئین کنید.

دکور میز تلویزیون دیواری با مبلمان

یک دکور تلویزیون ساده و شیک دیگر در میان مدل‌های پیشنهادی، دیوار ساده در پشت تلویزیون و قرار دادن مبلمان رنگی در کنار آن است. با وجود ساده بودن دکور تلویزیون روی دیوار، استفاده از مبلمان می‌تواند روح تازه‌ای را به فضای منزل شما ببخشد.

دکور میز تلویزیون دیواری با سنگ

دکور میز تلویزیون دیواری با سنگ

استفاده از سنگ و تم آنتیک نیز می‌تواند انتخاب خوبی برای طراحی دیوار پشت تلویزیون باشد. البه این طرح بیشتر برای خانه‌هایی است که متراژ بزرگی دارند و تنها بخش کوچکی از دیوار باید با این قطعات پوشش داده شوند. استفاده از سنگ باعث می‌شود تا خانه کوجکتر به نظر برسد.

جدیدترین دکور پشت تلویزیون دیواری با کاغذ دیوار

یکی از راه‌های ساده برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون، استفاده از طرح‌های مخلتف کاغذ دیواری است. این روش هزینه زیادی را برای شما به دنبال ندارد و با وجود طرح‌های متنوع و مختلفی که در بازار موجود است، می‌توانید بهترین ترکیب را برای منزل خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که این دیوار باید با طرح دیوارهای کناری فرق کند.

جدیدترین دکور تلویزیون با گچ

این روش از ایده دکوراسیون‌های کلاسیک و نئوکلاسیک گرفته شده است. با استفاده از جدیدترین دکور تلویزیون با گچ می‌توانید قاب‌بندی را برای تلویزیون خود ایجاد کنید. استفاده از کاغذ دیواری با رنگ‌های خنثی در میانه قاب ایجاد شده، ظاهر آن را زیباتر خواهد کرد.

جدیدترین دکور تلویزیون با چوب

اگر می‌خواهید فضای گرمی را در محیط منزل خود ایجاد کنید و به عناصر طبیعی علاقه دارید، می‌تواند از چوب برای تزئین پشت دیوار تلویزیون استفاده کنید. اگر دیوار اتاق شما، مکانی برای نصب تلویزیون نداشته باشد، می‌توانید با استفاده از یک تخته چوبی مخصوص، آن را ایجاد کنید.

جدیدترین دکور تلویزیون دیواری با استفاده از گیاهان

یکی از مدل‌های جذاب و متفاوت برای دکور تلویزیون ال ای دی روی دیوار، استفاده از گل و گیاه است. شما می‌توانید چند گلدان را جلوی دیوار پشتی تلویزیون خود قرار دهید. همچنین با استفاده از گل‌های رونده روی دیوار را تزئین کنید. اگر این روش تزئین را انتخاب می‌کنید، بهتر است دیوار رنگ تیره داشته باشد.

جدیدترین دکور پشت تلویزیون با کناف

استفاده از کناف‌ها نیز ایده جذابی برای دکوراسیونی پشت قاب تلویزیون ال ای دی هستند. شما می‌توانید از طرح‌های منحنی و پر پیج و خم، ساده، هندسی، متفارتن و غیر متقاون و … با توجه به سبک دکوراسیون دیگر قسمت‌های منزلتان استفاده کنید. حتی می‌توان با استفاده از کناف دیوار پشت تلویزیون را قفسه‌بندی کرد.

دکور تلویزیون ساده و شیک با استفاده از قاب عکس

اگر زیاد تلویزیون نمی‌بینید و صرفا آن را برای تکمیل وسایل منزل خود خریداری کرده‌اید، بهتر است مدل‌هایی با سایز کوچکتر را انتخاب کنید. به جای آن در اطراف تلویزیون تعداد کوچکی تابلو را جای دهید تا زیبایی‌اش را چند برابر کند. این مدل از دکوراسیون برای کسانی که به دکوراسیون‌های هنری علاقه دارن، انتخاب خوبی است.

انتخاب رنگ تیره‌تر برای دیوار تلویزیون

روش دیگر تزئین دیوار پشت تلویزیون، استفاده از رنگی با تناژ تیره‌تر نسبت به سایر دیوارهاست. همچنین می‌توانید با استفاده از طرح برچسب‌هایی که روی این قسمت از دیوار چسبانده می‌شود، آن را کمی متفاوت‌تر از دیگر نقاط منزل خود کنید.

چند نکته مهم برای جدیدترین دکور پشت تلویزیون

چند نکته مهم برای جدیدترین دکور پشت تلویزیون

  • قبل از دکور دیوار مخصوص تلویزیون باید به دنبال فضایی مناسب برای قرار دادن آن بگردید. بهترین جا هم دیواری است که نورهای مزاحم و همچنین نور خورشید به صفحه نمایش تلویزیون تابیده نشود. در غیر اینصورت کیفیت تصویر آن را کم خواهد کرد.
  • اگر می‌خواهید از طرحی متفاوت برای دیوار پشتی تلویزیون خود استفاده کنید، بهتر است استفاده از سطوح بازتاب کننده را فراموش کنید.
  • سعی کنید طراحی دکور پشت تلویزیون را طوری انتخاب کنید که علاوه بر انرژی بالایی که به شما می‌دهد، هارمونی خوبی را هم با دیگر اجزای دکوراسیون فضای داخلی منزلتان داشته باشد.

کلام آخر…

در این مطلب به شما چند نمونه از انواع دکور تلویزیون روی دیوار را معرفی کردیم و در مورد هر کدام اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم مطمئنا برخی از این مدل‌ها برایتان مناسب نیست و برای اجرایشان نیازمند بررسی دقیق دیگر قسمت‌های دکوراسیون منزلتان هستید. اما شاید دانستن این اطلاعات بتوانید ایده‌ای جدید را در ذهنتان بیدار کند. اگر شما هم از روشی متفاوت برای دکور جای تلویزیون خود استفاده می‌کنید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *