پرده گلدار + بهمن 1401

پرده گلدار + بهمن 1401

با انتخاب پرده‌های گلدار، انتخابی شایسته برای اتاق پذیرایی خود داشته باشید.

پرده گلدار

اصالت خانه‌های ایرانی به این است که برای هر قسمتی از خانه که پنجره دارد و نور وارد می‌شود، پرده استفاده کنند. پرده گلدار جلوه خاصی به خانه شما می‌بخشد. مجله اینترنتی کوبهدر این مقاله شما را در انتخاب بهتر طرح پرده برای منزلتان راهنمایی می‌کند.

پرده گلدار سرمه ای

انواع پرده گلدار

بیشتر مردم فکر می‌کنند در دکوراسیون خانه‌های مدرن امروزی استفاده از پرده گلدار چندان کار جذاب و شیکی نیست. این یک باور غلط و اشتباه است. پرده‌های گلدار جلوه و زیبایی خاصی به خانه شما می‌بخشند.

شکل و ظاهر پرده‌های گلدار کاملا به جنس و نوع پارچه آن بستگی دارد. تنوع رنگ و طرح این پارچه‌ها آنقدر زیاد است که با هرکدام از وسایل خانه قابلیت ست شدن را دارند. ولی به یاد داشته باشید، هر نوع طرحی برای هر فضایی از خانه مناسب نیست. به‌عنوان مثال پرده‌ای که برای آشپزخانه استفاده می‌شود، مناسب استفاده در اتاق پذیرایی نیست.

همچنین بهتر است برای فضاهای کم نور از پرده با گل‌های ریز استفاده کنید. در ادامه چند مدل پارچه گلدار را به شما معرفی می‌کنیم:

پرده سرمه‌ای گلدار

اگر می‌خواهید اتاق پذیرایی شیکی داشته باشید که سلطنتی به نظر برسد، بهترین انتخاب پرده‌های سرمه‌ای با گل‌های درشت و طلایی رنگ است. این طرح پرده جلوه خاصی به اتاق پذیرایی می‌دهد.

پرده با گل‌های درشت و رنگ ملایم

رنگ ملایم گل‌های پرده حال و هوای خانه شما را بهاری و سبز می‌کند. این مدل پرده‌ها احساس خنکی به منزل شما می‌دهند و رنگ‌و‌روی خانه شما را باز می‌کنند.

پرده چاپی گلدار رنگی

پرده چاپی با گل‌های درشت و رنگی زیبایی و شادابی را به خانه شما می‌آورد. حس سرزندگی را با این پرده‌ها لمس کنید.

پرده گلدار سنتی

طرح‌های سنتی و ترنج مانند همیشه اصالت و زیبایی هنر ایرانی را به نمایش می‌گذارند. اگر خانه‌ای با اصالت می‌خواهید از این مدل پرده‌ها غافل نشوید.

پرده پایین گلدار

پرده‌های کلاسیکی که در حاشیه پایین پارچه، چاپ گل‌های رنگی دارند حسی شاد و تازه به شما القا می‌کنند.

پرده زمینه سفید

پرده گلدار زمینه سفید با شکوفه‌های بهاری ریز یا درشت، مناسب هر خانه‌ای با هر دکوراسیونی هستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را با سایر وسایل منزل ست کنید.

پرده گلدار

پیشنهاد مطالعه: چهار ایده جذاب برای شیک‌تر کردن اتاق خواب را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *