نکاتی برای بد تیپ نبودن + بهمن 1401

نکاتی برای بد تیپ نبودن + بهمن 1401

برخی نکات هستند که در انتخاب لباس باید خیلی به آن دقت کنید تا همیشه یک استایل جذاب و شیک داشته باشید در غیر این صورت تیپ شما بسیار بد می‌شود.

نکاتی برای بدتیپ نبودن

نکاتی برای بد تیپ نبودن وجود دارد که اگر آن‌ها را رعایت کنید می‌توانید همیشه یک استایل جذاب داشته باشید. خانم‌هایی که شیک و خوش‌تیپ هستند همیشه دوست دارند بدانند مد سال کدام است و از چه لباس‌هایی باید در مجالس استفاده کنند؛ اما یک‌سری نکات مهم در لباس پوشیدن وجود دارد که اگر آن‌ها را انجام دهید، استایلتان خراب می‌‌شود که باید این نکات مهم را رعایت کنید. همراه مجله اینترنتی کوبهباشید.

نکاتی برای بد تیپ نبودن

در اینجا ما به چند نکته اشاره می‌کنیم که اگر آن‌ها را رعایت کنید هرگز بد تیپ نخواهید شد.

نکاتی برای بد تیپ نبودن مثل ناخن‌های مانیکور نشده

یکی از مهم‌ترین نکات در شیک‌بودن ناخن‌های یک خانم است؛ بنابراین مانیکور یکی از اصول دنیای مد و فشن است. اگر احساس می‌کنید ناخن‌هایتان خیلی مناسب نمایش گذاشتن نیستند آن‌ها را به نمایش نگذارید. بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند برای مرتب بودن لازم است حتماً از لاک استفاده کنند؛ اما این‌گونه نیست شما تنها کافی است با مانیکور کردن همیشه منظم و مرتب باشید.

نکاتی برای بد تیپ نبودن مثل استفاده بیش از حد از جواهرات

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در استایل کردن، آن است که شما با لباس مجلسی زیبایی که به تن کرده‌اید از انواع و اقسام جواهرات و حتی بدلیجات و اکسسوری استفاده کنید. این کار باعث شلوغی و بی‌نظمی استایل شما می‌شود و چهره خوشایندی به شما نمی‌دهد.

این نکته را بدانید که انتخاب یک لباس مجلسی شیک می‌تواند باعث درخشش شما در مجلس شود و شما احتیاجی به استفاده بیش از اندازه جواهرات و بدلیجات ندارید.

استفاده بیش از حد از جواهرات

نکاتی برای بد تیپ نبودن مثل لباس‌های گشاد

پوشیدن لباس گشاد خودش یک نوع استایل و ست امروزی است. پوشیدن لباس‌های گشاد؛ مانند ژاکت‌های بافتنی، بلوز و لباس‌های یک‌سره این رو یکی از مدهای پرطرف‌دار است، اما برای پوشیدن این لباس‌ها همراه و روش درست و غلطی وجود دارد. اگر شما لباسی بپوشید که بیش از حد گشاد باشد، بدن شما را افتاده و بدفرم می‌کند.

پوشیدن شلوارهایی که متناسب فرم شما نیستند

شلوار یکی از مهم‌ترین قسمت‌های لباس پوشیدن است. هیچ‌چیزی بدتر از این نیست که یک شلوار تنگ در بدن شما گشاد جلوه کند. پوشیدن چنین شلوارهایی نه‌تنها شما را شلخته و ژولیده نشان می‌دهد، بلکه شما را در انتخاب استایل مناسب کاملاً ناتوان جلوه می‌دهد.

پوشیدن شلوارهایی که متناسب فرم شما نیستند

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید همه این لوازم آرایشی را در خانه بسازید! را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *