لوکس شدن دکور خانه | خانه ای لوکس و شیک + بهمن 1401

لوکس شدن دکور خانه | خانه ای لوکس و شیک + بهمن 1401

هر از چند گاهی نیاز است تا تغییراتی در منزل خود انجام دهیم.

لوکس شدن دکور خانه

این تغییرات می‌تواند بزرگ یا کوچک باشد که باعث می‌شود ما دچار یکنواختی و خستگی در زندگی نشویم و روحیه افراد خانه هم بهتر می‌شود. در این مطلب از مجله اینترنتی کوبهبا شما هستیم که به‌بیان نکاتی برای لوکس شدن دکور خانه بپردازیم.

نکاتی برای لوکس شدن دکور خانه

با چند تغییر کوچک دکور خانه را لوکس کرد و حتما نیازی نیست برای این تغییرات گرفتار هزینه‌های گزافی شوید.

پرده‌های بلند از نکاتی برای لوکس شدن دکور خانه

لازم نیست از پرده‌های بسیار گران و تجملاتی برای این منظور استفاده کنید فقط سعی کنید سراغ پرده‌هایی بروید که حالت دراماتیک دارند مثلا یک پرده ساتن یا مخمل در رنگی شیک و زیبا که کمی‌روی زمین می‌افتد و چروک می‌شود این حالت را به‌خوبی ایجاد خواهد کرد. لازم نیست تمام پرده‌های منزل را عوض کنید و متحمل هزینه‌های سنگین شوید بلکه عوض کردن پرده‌های نشیمن و پذیرایی برای این منظور کافی خواهد بود.

نکاتی برای لوکس شدن دکور خانه

چند پتو با کوسن شیک به‌دکور خانه اضافه کنید

استفاده از پتو روی مبلمان یکی از جدیدترین ترندهای دکوراسیون منزل است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. استفاده از پتو، فضایی خودمانی و راحت در اتاق نشیمن به‌وجود می‌آورد که دعوت کننده است و شما با کمترین هزینه می‌توانید چنین پتویی را تهیه کنید و فضای اتاق را به‌روز و دلپذیر کنید. در کنار این پتو از چند عدد کوسن پولیشی گرم و نرم در رنگ‌های دلخواه و متنوع نیز استفاده کنید تا هم راحتی شما کامل شود و هم زیبایی مبلمان اتاق نشیمن جذاب‌تر و به‌روزتر شود. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب اتاق نشیمن شما به این وسایل نیاز دارد!  سر بزنید.

نکاتی برای لوکس شدن دکور خانه

از ظرف و ظروف و جزئیات شیک‌تر استفاده کنید

جزئیاتی مثل ظرف و ظروف و اکسسوری‌های تزئینی اگرچه از نظر اندازه در دکور خانه کوچک و ناچیز به‌نظر می‌رسند اما تاثیر آن‌ها بسیار بزرگ و غیرقابل انکار است.  پس اگر وقت و هزینه کافی برای ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون منزل خود را ندارید می‌توانید سراغ جزئیات بروید. مثلا بوفه پذیرایی را از چیزهای شیک و زیبا پر کنید، آثار هنری کوچک و چشمگیری مثل مجسمه و گلدان را بر روی قفسه‌ها یا میزها بگذارید و چیزهای کوچک و به ظاهر بی‌اهمیت مثل دستگیره درهای اتاق و کابینت را تغییر دهید و از انواع شیک‌تر و به‌روزتر استفاده کنید.

از ظرف و ظروف و جزئیات شیک‌تر استفاده کنید

یک تابلوی نقاشی زیبا از نکاتی برای لوکس شدن دکور خانه

آثار هنری بخصوص تابلوهای نقاشی اثر فوق العاده‌ای در زیباتر کردن فضای منزل شما خواهند داشت. اتاق نشیمنی را تصور کنید که هیچ تابلویی بر دیوارهای آن نصب نشده است، حال اگر یک تابلوی بزرگ و زیبا بر دیوار اصلی اتاق نصب شود چه خواهد شد؟

با این کار نه تنها هنردوستی و خوش سلقیگی صاحب منزل بر همه روشن خواهد شد بلکه با ایجاد عمق و کشش در فضا، اتاق نشیمن بزرگ‌تر، روشن‌تر و جذاب‌تر به‌نظر خواهد رسید.

نورپردازی بخش مهمی‌ از طراحی است

نورپردازی محیط مبحثی پیچیده و تخصصی است و نمی‌توان همه نکات آن را در یک مقاله بیان کرد اما همین را بدانید که اگر نور مناسبی در منزل خود نداشته باشید فضای آن حقیرانه و دلگیر به‌نظر خواهد رسید حتی اگر از لوکس‌ترین دکورها و مبلمان در آن استفاده کنید. برای نورپردازی منزل باید به‌فاکتورهای مختلفی توجه کنید، شدت نور شاید مهم‌ترین مورد باشد.

نورپردازی بخش مهمی‌ از طراحی است

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ دیزاین جذاب برای دکور دیوار تلویزیون را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *