عجیب ترین صفحات مجازی | دلتامگ

عجیب ترین صفحات مجازی | دلتامگ + بهمن 1401

عجیب ترین صفحات مجازی هدف خاص و مهمی را دنبال نمی‌کنند و بعضی از آن‌ها به چالش کشیدن مهارت‌های دیداری و شنیداری شما را هدف قرار می‌دهند و بعضی از آن‌ها تنها به دنبال سرگرمی هستند.

عجیب ترین صفحات مجازی

عجیب ترین صفحات مجازی با ایده‌های سرگرم کننده و در برخی مواقع مضحک تلاش می‌کنند تا مخاطبان را به صفحات خود بکشانند. در روزهایی که فضای مجازی به مجرایی برای کسب درآمد بدل شده است بدیهی است که کاربران به فکر ایده‌های عجیب بیفتند تا مخاطبان بیشتری به دست بیاورند. با ما در دلتامگ همراه باشید تا برخی از این عجیب‌ترین صفحات مجازی در سراسر جهان را با هم مرور کنیم.

این وب سایت با هر کلیک کاربران را به یک صفحه وب تصادفی، به ظاهر بی معنی و عجیب می‌برد. این وبسایت شما را به مجموعه‌ای از سایت‌های عجیب و غریب وصل می‌کند که هدفی جز سرگرمی شما ندارند.

یک وبسایت عجیب اینترنتی کلاسیک با صدایی مرموز است که کاربران را به دنیایی به ظاهر بی حد و حصر و خارق العاده دعوت می‌کند که در آن هر اتفاقی ممکن است. گوش دادن به صدای این گوینده که انگلیسی را با لهجه‌ای شبیه به هندی‌ها حرف می‌زند تجربه‌ای ذهنی برای شما می‌سازد و از عجیب ترین صفحات مجازی به شمار می‌رود.

عجیب ترین صفحات مجازی

همان‌طور که از نام این وب‌سایت که از عجیب‌ترین صفحات مجازی یه شمار می‌رود، پیداست،  سایتی درباره گربه‌های رقصان است. با هر بار کلیک در این صفحه شما با گروهی از گربه‌ها مواجه می‌شوید که از سر و روی سایت بالا می‌روند.

این وب‌سایت توانایی عجیب و غریب یک صفحه وب را برای پیدا کردن مکان‌نما و اشاره به آن را نشان می‌دهد. همانطور که نشانگر خود را در اطراف صفحه حرکت می‌دهید، تصویری از شخصی که به آن اشاره می‌کند ظاهر می‌شود.

این صفحه مجازی، هر بار که روی در کلیک می‌کنید، شما را به مکان‌های تصادفی و جذاب از سراسر جهان می‌برد و در لیست عجیب ترین صفحات مجازی قرار می‌گیرد.

ششمین مورد از لیست عجیب ترین صفحات مجازی همانطور که از نامش پیداست، صبر کاربران را در حالی که به صفحه خالی خیره می‌شوند و منتظر اتفاقی هستند، آزمایش می‌کند.

کوالاتوتمکس یک وب‌سایت بازیگوش و تعاملی است که در آن کاربران می‌توانند با کلیک بر روی یک دایره، الگوهای پیچیده‌ترسیم کنند و هر دایره را به دایره‌های بی نهایت کوچکتر تقلیل دهند.

عجیب ترین صفحات مجازی

این وب سایت دلگرم کننده مجموعه ای از ویدیوها را ارائه می‌دهد که در آن افرادی از سراسر جهان آغوش خود را برای بازدیدکنندگان مجازی باز می‌کنند و هدف از تأسیس این سایت هدف گسترش همدلی و مهربانی است.

یک صفحه مجازی و عجیب و غریب که از عجیب ترین صفحات مجازی به شمار می‌رود دارای موجودی کرم مانند است که به حرکات ماوس واکنش نشان می‌دهد و تجربه بصری منحصر به فردی را برای شما فراهم می‌کند.

یک وب سایت آموزشی نیز یکی از موارد لیست عجیب ترین صفحات مجازی است که مقایسه بصری مقیاس اجسام، از کوچکترین ذرات شناخته شده تا بزرگترین ساختارهای جهان را ارائه می‌دهد.

یک وب سایت خلاقانه و تعاملی است که به کاربران اجازه میدهد تا با پخش کردن دانه‌های مجازی شن روی صفحه، اثر  هنری شنی زیبایی خلق کنند.

برخی از اکانت‌های اینستاگرامی نیز در این رقابت عجیب ترین صفحات مجازی موفق ظاهر شده‌اند. به طور مثال پیج  اینستاگرامی Xtic یکی از این موارد است. نکته جالب درباره این اکانت این است که در بالای اکانت تعداد پست‌های آن ۶۶۶ ذکر شده است اما هنگامی که به محتویات اکانت نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که فقط یک پست در این اکانت قرار داده شده است.

یکی دیگر از عجیب ترین صفحات مجازی اینستاگرامی اکانتی با نام ۲۳۳۴۵ است که بر خلاف باقی پیج‌های اینستاگرامی که اندازه صفحاتشان ۱.۱ است اندازه‌ای معادل ۱۷.۹ دارد. این اکانت‌ها که از باگ اینستاگرام استفاده می‌کنند نفرات زیادی را از سر کنجکاوی به پیج خود می‌کشانند.

عجیب ترین صفحات مجازی

پیشنهاد مطالعه: آپدیت تلگرام قصه‌ای دنباله‌دار را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *