بیمارستان امیرالمومنین اهواز – مجله مثبت زندگی

[ad_1]

بیمارستان امیرالمومنین اهواز یکی از مراکز درمانی و بیمارستان معتبر در شهر اهواز است که در منطقه سپیدار واقع شده است. این مرکز ارائه دهنده خدمات پزشکی و درمانی در بخش‌های مختلف مانند داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان و … می‌باشد. جهت دریافت نوبت دهی آنلاین می‌توانید از وبسایت دکتریاب استفاده کنید یا از طریق شماره تلفن 061-32271905 با بیمارستان امیرالمومنین تماس بگیرید. اطلاعات مربوط به آدرس اینستاگرام، آدرس وب سایت و ساعات کاری بیمارستان امیرالمومنین نیز در اختیار شما قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید:

بیمارستان ولایت مشهد

واحدهای بیمارستان

این بیمارستان دارای بخشهای بستری متنوعی است که از جمله آنها می‌توان به اطفال، داخلی، قلب و postccu ، زنان جراحی عمومی (جراحی،ent ، چشم، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب ، ارولوژی) ، icu ،ccu اشاره کرد. علاوه بر این، بخشهای غیر بستری شامل اورژانس، زایشگاه و اتاق عمل نیز در این بیمارستان وجود دارد. این تنوع در بخش‌های بستری و غیر بستری، امکان ارائه خدمات بهتر و گسترده‌تر به بیماران را فراهم می‌کند و نشان از تعهد و حرفه‌ای بودن این مرکز در ارائه مراقبت‌های بهداشتی دارد.

کلینیکهای تخصصی

در بیمارستان ما، کلینیکهای تخصصی مختلفی وجود دارد که به هر گونه نیاز پزشکی مراجعه کنندگان پاسخ می‌دهند. این کلینیکها شامل اطفال، ارولوژی، جراحی عمومی، داخلی، نورولوژی، قلب، زنان و زایمان، عفونی، روانپزشکی، بیهوشی، جراحی مغز و اعصاب، درمانگاه دیابت، کلینیک رژیم درمانی و تزریقات و پانسمان می‌باشند. هدف اصلی این کلینیکها ارائه خدمات پزشکی با کیفیت و بهبود سلامت بیماران است. تیم پزشکی و پرستاران متخصص این کلینیکها با دقت و حرفه‌ایترین روش‌ها به درمان و مراقبت از بیماران می‌پردازند.

 

امکانات درمانی و تشخیصی بیمارستان

در این بیمارستان، علاوه بر بخشهای بستری، بخشهای پاراکلینیکی نیز فعالیت می‌کنند که شامل بخشهای رادیولوژی دیجیتال، opg، سی‌تی‌اسکن، MRI، سنگ‌شکن، داروخانه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، سونوگرافی، سونوگرافی داپلر، آندوسکوپی، مامائی، اکوکاردیوگرافی، کلونوسکوپی، تغذیه، نوار عصب، نوار عضله، تست ورزش، گچ‌گیری و NST است. این بخشها با انجام وظایف خود در امور تشخیصی و درمانی برای بیماران، به بهبود و درمان آنها کمک می‌کنند.

آدرس و تلفن بیمارستان امیرالمومنین اهواز

اهوازکوی شهید رجایی (سپیدار) – بیمارستان امیرالمومنین

 

کلمات کلیدی:

کد نوبت دهی بیمارستان امیرالمومنین اهواز / لیست پزشکان بیمارستان امیرالمومنین اهواز / زایمان در بیمارستان امیرالمومنین اهواز / نوبت دهی دکتر زنان بیمارستان امیرالمومنین اهواز / نوبت دهی ام ار آی بیمارستان امیرالمومنین اهواز / لیست چشم پزشکان بیمارستان امیرالمومنین اهواز / سامانه نوبت دهی بیمارستان سپیدار اهواز / ساعت ملاقات بیمارستان امیرالمومنین اهواز

[ad_2]

بیمارستان امیرالمومنین اهواز – مجله مثبت زندگی

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *