بهترین رستوران های رشت که باید بشناسید + بهمن 1401

بهترین رستوران های رشت که باید بشناسید + بهمن 1401

رشت، شهر مزه‌های خلاقانه یکی از بهترین مقاصدی است که می‌توانید در آن، جدیدترین مزه‌ها را امتحان کنید.

بهترین رستوران های رشت

اگر بلیط رشت گرفتید و به شهر باران‌های نقره‌ای سفر کردید؛ باید برای وعده‌های غذایی خود بخش مناسبی از سفرتان را اختصاص دهید تا از تمام لحظه‌های آن لذت ببرید. برای این کار، باید به‌دنبال رستوران‌های خوب این شهر بگردید؛ اما مشکل این است که لیست رستوران‌های خوب رشت انتها ندارد. برای این‌که در انتخاب رستوران مناسب سرگردان نشوید، در ادامه چند مورد از بهترین رستوران های رشت را به شما معرفی کرده‌ایم. با این شناخت می‌توانید بدون ازدست‌دادن زمان، به سراغ غذاهای خلاق و خاص این شهر بروید.

رستوران رازقی از بهترین رستوران های رشت

رازقی یکی از بهترین رستوران های رشت است که طعم غذاهای آن را هرگز فراموش نمی‌کنید. اگر بلیط رشت گرفتید و به این شهر سفر کردید، حداقل یک وعده خود را در این رستوران نوش جان کنید. اگر مایل به تجربه غذای جدید نیستید، در منوی این رستوران غذاهای فرنگی و ایرانی رایج وجود دارد. در کنار این غذاها، خوراکی‌های مخصوص گیلان مانند مرغ و کباب ترش هم در منوی رازقی قرار گرفته و شما می‌توانید آن‌ها را در این رستوران مزه کنید.

آدرس: رشت، گلسار، بلوار سمیه، خیابان ۱۲۳

تلفن: ۰۱۳۳۳۷۲۳۳۲۲

رستوران شورکولی

وارد رستوران شور کولی که می‌شوید، اول از همه در و پنجره‌های آبی‌رنگ آن جلب توجه می‌کند. خانه‌ای قدیمی حیاط‌داری که به رستوران تبدیل شده ‌است. بعد از آن‌ها، حیاط و حوض آبی‌رنگ وسط آن است که نگاه را به سمت خود می‌کشاند. وقتی هم که وارد ساختمان می‌شوید، تابلوهای روی دیوار جذاب آن باعث می‌شود تا رسیدن به صندلی نگاه‌تان به سمت دیوارها باشد. غذاهای خوشمزه این رستوران با این دکوراسیون جذاب قدیمی دست به دست هم داده‌اند و شور کولی را به یکی از بهترین رستوران های رشت تبدیل کرده‌اند. این رستوران غذاها را در ظروف سفالی آبی‌رنگ با طرح ماهی سفید سرو می‌کند و بیشتر روزهای هفته شلوغ است؛ اما اگر از قبل، رزرو کنید، حتما جای مناسبی پیدا می‌کنید تا بهترین غذای خود را در این شهر بخورید.

آدرس: رشت، گلسار، اول بلوار توحید

تلفن: ۰۱۳۲۱۱۲۱۷۴۹

خانه کنتاکی از بهترین رستوران های رشت

افراد زیادی هستند که در هر نقطه از دنیا باشند، دلشان می‌خواهد که به دنیای فست‌فودها بروند. اگر انتخاب شما هم این است، سری به خانه کنتاکی رشت بزنید. در این رستوران انواع خوراک‌های فست‌فود و سوخاری را در منوی آن پیدا می‌کنید. خانه کنتاکی رشت معماری لوکس و مدرنی هم دارد. اگر مایلید که در شهر رشت یکی از بهترین فست‌فودها را امتحان کنید، خانه کنتاکی گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

آدرس: رشت، ۴ راه گلسار، جنب فرمانداری

تلفن: ۰۱۳۳۲۱۲۸۳۶۸

رستوران گلسار

رستوران‌های این شهر خلاق در غذا که تمامی ندارد؛ اما یکی از گزینه‌های دیگر در گلسار این شهر، رستوران گلسار آن است. این رستوران معماری مدرن و سنتی دارد. ساختمانی که در چوبی و سقف شیروانی دارد؛ اما آن را با شیوه شیک و جدیدی طراحی کرده‌اند. رستوران گلسار فضای آرامی دارد. اگر دلتان می‌خواهد از هیاهوی شهر دور شوید، این رستوران انتخاب درستی است. البته بدانید که بهترین غذای محلی رشت در این رستوران انتظار شما را می‌کشد.

آدرس: رشت، گلسار، بلوار سمیه، کوچه ۱۲۶

تلفن: ۰۱۳۳۳۷۲۱۹۰۰

رستوران گلسار

رستوران شکم‌الملوک

هتل کادوس یکی از بهترین هتل های رشت به‌حساب می‌آید؛ اگر بلیط رشت گرفته‌اید و می‌خواهید در این شهر تجربه‌های فوق‌العاده‌ای را رقم بزنید؛ رستوران این هتل معروف به شکم‌الملوک، انتخاب مناسبی است. این رستوران تمام انتظاراتتان را از یک رستوران برآورده می‌کند. اولین گزینه غذا است که در شکم‌الملوک غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی گیلان با کیفیت بالا سرو می‌شود. در کنار این مسئله مهم، پرسنل حرفه‌ای و پاکیزگی محیط باعث می‌شود که خیالتان از هر نظر راحت باشد و بتوانید یک وعده عالی را در این رستوران نوش جان کنید.

آدرس: رشت، بلوار منظریه، هتل کادوس

تلفن: ۰۱۳۳۴۲۵۱

رستوران محرم از بهترین رستوران های رشت

محرم یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های رشت است که مردم به همه پیشنهاد می‌دهند. این رستوران با تجربه خود بهترین غذاها را در منوی خود جا داده‌ است. اگر بلیط رشت گرفتید، سری هم به این رستوران بزنید و یک وعده را مهمان آن باشید. انواع غذاها به همراه مخلفات جذاب گیلان مانند باقالی، گردو و اشپل را می‌توانید سفارش دهید و وعده خوشمزه‌ای را در رستوران محرم تجربه کنید.

آدرس: رشت، خیابان امام خمینی، تقاطع بلوار منظریه، کوچه اداره‌چی

تلفن: ۰۱۳۳۳۶۶۶۰۹۰

رستوران چلوشیش از بهترین رستوران های رشت

رستوران چلوشیش از جمله غذاخوری‌های رشت است که نظر همه مردم بومی و غیر بومی را به سمت خود کشانده ‌است. این رستوران دنج جایی است با ورود به آن، جذاب‌ترین استقبال را دریافت می‌کنید. بعد از این‌که وارد چلوشیش شدید و دیوارهای جذاب آن مانند پیکان قرمز و دوچرخه را دیدید؛ با ظروف مسی آبی برایتان می‌آورند تا قبل از شروع غذا دست‌هایتان را بشورید. در کنار این ماجرای جذاب، غذا در چلوشی با ظروف مسی سرو می‌شود که باعث می‌شود بهترین تزئین هم روی میز شما چیده شود. کباب ترش این رستوران یکی از بهترین خوراکی‌های آن به‌حساب می‌آید.

آدرس: رشت، توشیبا، خیابان ۱۵ خرداد، بین هتل پامچال و بیمارستان حشمت، روبه‌روی کوچه بنفشه ۳

تلفن: ۰۱۳۳۳۶۱۰۱۲۰

رستوران چلوشیش

بلیط رشت را از فلای تودی ارزان بخرید

اگر قصد دارید راهی رشت شوید، بلیط رشت خود را از فلای تودی بخرید. تفاوتی ندارد که چه زمانی می‌خواهید این سفر را شروع کنید. اگر به این سایت سر بزنید؛ برای تاریخ‌های دلخواه، تمام ایرلاین‌های فعال به شما نشان داده می‌شود. سپس می‌توانید با توجه به خدمات هر کدام و هزینه‌ای که دریافت می‌کنند، بهترین بلیط را برای خود تهیه کنید. البته اگر برای سفر عجله‌ای ندارید و تاریخ مشخصی مدنظرتان نیست؛ بهتر است از نمودار و تقویم قیمتی فلای تودی استفاده و بلیطی با قیمت مناسب را برای خود تهیه کنید. علاوه‌بر تهیه بلیط، در سایت فلای تودی امکان رزرو هتل هم وجود دارد. تمام هتل‌های رشت با مشخصات آن‌ها در این سایت را می‌توانید ببینید و سپس، اقامتگاه مناسب خود را در این سایت رزرو کنید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *