آپدیت تلگرام قصه‌ای دنباله‌دار | دلتامگ

آپدیت تلگرام قصه‌ای دنباله‌دار | دلتامگ + بهمن 1401

تلگرام با به روز رسانی‌های مداومش یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌ها برای سالیان متوالی بوده است. این برنامه نیازهای مختلف کاربران را شناسایی کرده و در راستای برطرف کردن آن‌ها تلاشی بسزا می‌کند.

آپدیت تلگرام

آپدیت تلگرام یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که تلگرام را از سایر پیام‌رسان‌ها متمایز می‌کند. دست اندرکاران تلگرام در فواصل زمانی کوتاهی اقدام به بهبود ویژگی‌های اپلیکیشن خود می‌کنند و در این راستا تغییراتی چشم‌گیر به این اپلیکیشن داده‌اند که آن را به سوژه‌ای داغ در اخبار به روزرسانی‌ها بدل کرده است. با ما در دلتامگ همراه باشید.

آپدیت تلگرام در نسخه‌های جدیدتر به زودی امکان استوری گذاشتن کاربران را فراهم خواهد کرد. برای بسیاری از کاربران که به صورت هفتگی تلگرام خود را به روز رسانی می‌کنند شاید عجیب به نظر آید که هنوز ویژگی‌هایی در اپلیکیشن پیام‌رسان وجود داشته باشد که تلگرام به آن دست پیدا نکرده باشد. اما هر بار موارد جدید آپدیت تلگرام کارابران را شگفت‌زده می‌کند.

مهم‌ترین به روز رسانی‌های تلگرام

برخی از به روز رسانی‌های تلگرام این اپلیکیشن را وارد فاز تازه‌ای از رقابت با سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان کرد. ویژگی‌هایی که تلگرام را از سایر رقبای خود جلوتر راند. درست است که مهم‌ترین آپدیت تلگرام از میان موارد زیر بوده است اما هنوز نمی‌دانیم تلگرام برای شگفت‌زده کردن ما چه برنامه‌هایی در ادامه مسیر خواهد داشت.

  1. قابلیت ایجاد کانال تلگرامی

این آپدیت تلگرام یکی از مهم‌ترین قدم‌های این کمپانی در راستای افزایش محبوبیت بود. پیش از این ویژگی، تلگرام نیز مثل باقی پیام رسان‌ها فقط امکان ایجاد گروه، مکالمه و تماس متنی و صوتی را فراهم کرده بود اما پس از این آپدیت کانال‌ها به محبوب‌ترین ابزار برای تبلیغات شرکت‌ها و گروه‌های مختلف اداری و ارتباط‌های خانوادگی تبدیل شدند.

 

آپدیت تلگرام

  1. امکان ایجاد آلبوم تصاویر

بر خلاف باقی پیام رسان‌ها آپدیت تلگرام این امکان را به کاربران داده است که با تعویض عکس پروفایل عکس‌های قدیمی پروفایل خود را نیز حفظ کنند و از این طریق آلبومی از عکس‌های پروفایل خود در زمان‌های مختلف داشته باشند. البته تلگرام این حق را برای شما قائل است که بتوانید تماشای عکس پروفایل خود را به دفترچه تلفن خود محدود کنید.

  1. قابلیت پاک کردن پیام‌ها

این یکی از مهم‌ترین ورژن‌های آپدیت تلگرام بود که در آن کاربران قادر به پاک کردن پیام‌های ارسالی خود شدند بی‌آنکه ردی از پیام ارسالی بر جا بماند. واتساپ نیز در رقابت با تلگرام امکان پاک کردن پیام را به آپدیت خود لحاظ کرد اما به دلیل نمایش پیامی مبنی بر پاک شدن پیام ارسالی همچنان تلگرام در این زمینه پیشتاز میدان است.

  1. امکان ارسال ایموجی‌های متحرک

تلگرام برای کاربران خود امکان تنوع بخشیدن به قالب اکانت و ایموجی‌ و شکلک‌های متنوعی را فراهم کرده است. این ایموجی‌ها در آخرین به روز رسانی تلگرام امکان متحرک بودن دارند. کاربران می‌توانند در صورتی‌که به گزینه‌های قدیمی  ایموجی علاقه مند هستند همچنان پایبندی خود را حفظ کنند و به همین دلیل است ک تلگرام برای تنوع سلیقه کاربران اهمیت ویژه‌ای قائل است.

آپدیت تلگرام

  1. امکان تماس صوتی و تصویری

تماس صوتی و تصویری در آخرین نسخه‌های تلگرام به روز رسانی شد و به کاربران این اجازه را می‌دهد که بدون پرداخت هزینه‌ای اضافی با یکدیگر در سراسر دنیا به صورت صوتی و تصویری در ارتباط باشند. این قابلیت از کیفیت مناسبی برخوردار است و به گروه‌های آموزشی و اداری نیز این فرصت را می‌دهد تا برای برگزاری کلاس‌های اینترنتی خود از این پیام رسان استفاده کنند.

  1. امکان استوری تلگرامی

استوری تلگرام جدیدترین ویژگی‌ این پیام‌رسان است که هنوز آپدیت آن به بازار عرضه نشده است. در این نسخه با آپدیت تلگرام می توانید قابلیتی شبیه به اینستاگرام در تلگرام خود داشته باشید. مهم است که بعد از این به روز رسانی تلگرام حرف تازه‌ای برای ارائه در حوزه استوری که پیش از این متعلق به اینستاگرام و واتساپ بوده است داشته باشد.

آپدیت تلگرام

سخن آخر

آپدیت تلگرام شما را همسو با جریان تکنولوژی به پیش می‌راند. با آسان‌ترین فضای کاربری تلگرام یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین پیام‌رسان‌‌ها برای سال‌های متوالی بوده است. اما به یاد داشته باشید که برقراری امنیت گوشی تلفن همراه و اکانت‌های فضای مجازی بر عهده خود شماست. برای افزایش امنیت اکانت تلگرامی خود می‌توانید تأیید دو مرحله‌ای این اپلیکیشن را فعال کنید و برای ورود به تلگرام رمزی برای خود در نظر گیرید.

پیشنهاد مطالعه: خطرات هوش مصنوعی از نظر بیل گیتس را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *