مانتوی مناسب برای افراد چاق + بهمن 1401

مانتوی مناسب برای افراد چاق + بهمن 1401

مانتو یکی از اصلی‌ترین قسمت استایل خانم‌های ایرانی است که باید در انتخاب آن دقت لازم را بکنند تا مدلی را تهیه کنند که مناسب هیکلشان است.

مانتوی مناسب برای افراد چاق

انتخاب مانتوی مناسب برای افراد چاق به آن‌ها کمک می‌کند تا یک استایل بدون نقص و زیبا داشته باشند. یک انتخاب درست باعث می‌شود ما با هر شکل اندام، ظاهری زیبا، چشمگیر و متناسب داشته باشیم. همراه مجله اینترنتی کوبهباشید.

مانتوی مناسب برای افراد چاق

مانتوهایی که برای خانم‌های دارای اضافه‌وزن مناسب است، انواع مختلفی دارد که در ادامه چند مورد از آن‌ها را به شما نشان می‌دهیم. اگر به پوست خود اهمیت می‌دهید، به مطلب تیره‌ترین لک روی پوست خود را با این ماسک درمان کنید مراجعه کنید.

مانتوهای راه‌راه افقی

یک مانتوی مناسب برای افراد چاق مانتوهای راه‌راه افقی است. اگر دوست ندارید همیشه از مانتوهای ساده استفاده کنید، به سراغ مانتوهای با را راه‌های عمودی بروید این مانتوها باعث کشیده دیده‌شدن شما می‌شود. هرگز مانتوهای راه‌راه افقی را انتخاب نکنید.

مانتوهای گل‌گلی

مانتوهایی که دارای گل‌های درشت هستند، برای خانم‌ها دارای اضافه‌وزن اصلاً مناسب نبوده و باعث چاق‌تر دیده‌شدن آن می‌شود. اگر شکم بزرگی دارید، بهتر است هرگز از لباس‌هایی با گل‌های درشت استفاده نکنی. اگر دوست دارید حتماً لباس‌های طرح‌دار استفاده کنید، بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که گل‌های کوچک، اشکال هندسی ریز و… دارند، استفاده کنید.

مانتوهای گل‌گلی

مانتو‌های رنگ تیره

مانتوی مناسب برای افراد چاق مانتوهای تیره هستند. در انتخاب مانتو باید به رنگ آن نیز توجه نمایید. مانتوهای رنگ تیره برای افراد چاق مناسب‌تر است. زیرا سایه‌ها و رنگ‌های روشن هیکل واقعی افراد را نشان داده و برای افراد دارای اضافه‌وزن مناسب نیست.

اگر می‌خواهید از رنگ‌های روشن استفاده کنید به دنبال مانتوهای تک‌رنگ بروید که اندام شما را لاغرتر نشان می‌دهد. رنگ‌هایی مثل مشکی، آبی نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و… برای شما مناسب است.

مانتو‌های رنگ تیره 

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید با این تیپ‌ها بهار امسال بدرخشید را بخوانید.















نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *