رکوردهای عجیب | عجیب‌ترین رکورد‌های ثبت‌شده در گینس + بهمن 1401

رکوردهای عجیب | عجیب‌ترین رکورد‌های ثبت‌شده در گینس + بهمن 1401

رکوردهای گینس روز به روز در حال افزایش است و با تنوع بیشتر ثبت می‌شود. رکورد‌هایی که افراد برای رسیدن به آن خیلی سعی و تلاش می‌کنند.

رکورد عجیب

تلاش برای عبور از محدودیت‌ها یکی از ویژگی‌های ما انسان‌ها است. فرقی نمی‌کند این تلاش، برای کسب مدال المپیک باشد یا شکستن یک رکورد. در این مطلب از مجله اینترنتی کوبهبه رکوردهای عجیب ثبت‌شده در گینس می‌پردازیم. همراه ما باشید.

بزرگ‌ترین کلکسیون کرک ناف!

یک فرد استرالیایی اخیرا توانست رکورد بزرگ‌ترین کلکسیون کرک ناف را به نام خود ثبت کند، این فرد کرک ناف خود را از ۲۶ سال پیش جمع‌آوری کرده است. وزن این کلکسیون ۲۲.۱ گرم است. این کلکسیون جزو رکوردهای عجیب ثبت‌شده در گینس است.

رکورد عجیب

بزرگ‌ترین دهان جهان

رکورد عجیب دیگر‌‌، عریض‌ترین دهان جهان با اندازه ۱۷ سانتی‌متر متعلق به فرانسیسکو دومینگو خواکیم از آنگولا است. فرانسیس می‌تواند یک قوطی نوشابه را به‌طور افقی در دهان خود جا بدهد.

بیش‌ترین تعداد نی در دهان

یک مرد انگلیسی توانست رکورد فرو کردن بیش‌ترین تعداد نی در دهانش را در گینس ثبت کند. او با فرو کردن ۴۰۰ نی در دهانش توانست در کتاب جهانی گینس رکورددار شود. «سیمون» برای به دست آوردن این عنوان بدون آن‌که از دستانش کمک بگیرد این تعداد نی را در دهان خود گذاشت و توانست ۱۰ ثانیه ۴۰۰ نی‌  را در دهان خود نگه دارد.

متعجب‌ترین چشم‌های دنیا!

کیم گودمن در یک برنامه تلویزیونی توانسته است چشم‌های خود را ۱.۱ سانتی‌متر از حدقه خارج کند.

رکورد عجیب

درازترین بینی جهان

درازترین بینی جهان، متعلق به مردی از ترکیه با طول ۸.۸ سانتی‌متر است. این شخص توانست در یک برنامه تلویزیونی در سال ۲۰۱۰ این رکورد را به نام خود ثبت کند!

شکستن بیش‌ترین بلوک سیمانی با یک تخم‌مرغ خام در دست!

مردی در آلمان، توانست ۲۴ بلوک سیمانی را بشکند در حالی که یک تخم‌مرغ خام در دستش بود. وی این کار را با آرنج خود انجام داد!

کشسان‌ترین پوست!

گری ترنر اهل انگلستان، به دلیل مبتلا بودن به بیماری نادر سندروم اهلرز-دانلوس، قادر است پوست خود را بیش از ۱۵ سانتی‌متر بکشد!

رکورد عجیب

طولانی‌ترین زمان زنده به گور شدن!

فردی از جمهوری چک، ۱۰ روز تمام را بدون آب و غذا درون تابوتی زیر خاک زنده مانده است. تنها یک لوله برای رساندن هوا از سطح زمین به درون تابوت متصل بوده است. فرد قبلی دارنده رکورد توانسته بود ۴ روز را زیر خاک دوام بیاورد.
















نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *