ترفندهایی برای سریع شارژ کردن گوشی + بهمن 1401

ترفندهایی برای سریع شارژ کردن گوشی + بهمن 1401

سریع شارژ کردن گوشی همراه که از ملزومات زندگی مدرن است، می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت شما و در مصرف برق شود.

شارژ کردن گوشی

یکی از مشکلات کاربران با باتری‌های گوشی، دیر شارژ شدن آنها است؛ چیزی که با پیشرفت فناوری همچنان یکی از مشکلات بزرگ تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل است. در این نوشتار ترفندهایی برای سریع شارژ کردن گوشی را به شما آموزش می‌دهیم. با مجله اینترنتی کوبههمراه باشید.

شارژ کردن گوشی

برخی ترفندهای سریع شارژ کردن گوشی

گوشی را در حالت پرواز قرار دهید.

اگر عجله دارید، بهتر است گوشی را در حالت پرواز قرار دهید؛ زیرا گوشی در برقراری ارتباط با دکل مخابراتی سیم کارت، شارژ زیادی را مصرف می‌کند. با قرار دادن گوشی در حالت پرواز (Airplane Mode) گوشی شما سریع‌تر شارژ می‌شود.

شارژ کردن گوشی

با گوشی خود در زمان شارژ کار نکنید.

در زمان شارژ شدن گوشی برای شارژ سریع، با آن کار نکنید و قابلیت‌های اضافی مانند: بلوتوث، وای فای و برنامه‌های اضافی را ببندید. البته اگر گوشی را در حالت پرواز قرار داده باشید، به صورت خودکار قابلیت‌های ارتباطی غیر فعال می‌شوند.

از تنظیمات ذخیره نیرو استفاده کنید.

اکثر گوشی‌های اندرویدی، قابلیتی به نام ذخیره نیرو دارند. کار این قابلیت این است که با بستن برنامه‌های غیرضروری و محدود کردن برنامه‌هایی که در پس زمینه به کار خود ادامه می‌دهند، پردازش و به همین ترتیب، مصرف باتری را کاهش می‌دهند. نتیجه این کار، شارژ سریع گوشی شما خواهد بود.

گوشی را در زمان شارژ خاموش کنید.

اگر برای شارژ گوشی خود فقط ۱۵ دقیقه وقت دارید، بهترین ترفند این است که گوشی خاموش باشد. در این صورت، گوشی از باتری مصرف نخواهد کرد و شارژ  سریع‌تر انجام می‌شود.

از اپلیکیشن‌ها کمک بگیرید.

اپلیکیشن‌هایی نیز برای سیستم عامل اندروید و آیفون وجود دارد که این موارد را برای شما به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت کاربر انجام می‌دهد. در این‌صورت با یک جستجوی ساده می‌توانید این برنامه‌ها را پیدا کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چهره شبیه‌سازی شده اسکلت ۳۰۰۰۰ ساله را در مجله اینترنتی  کوبهبخوانید.
















نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *