چیدمان نشیمن باریک را چگونه به زیباترین شکل انجام دهیم؟ + بهمن 1401

چیدمان نشیمن باریک را چگونه به زیباترین شکل انجام دهیم؟ + بهمن 1401

نشیمن شما باریک است و برای چیدمان آن به مشکل خورده‌اید؟ دلتان می‌خواهد دکوراسیون نشیمنتان زیباتر شود؟ این مطلب دقیقا برای شما نوشته شده است.

چیدمان نشیمن باریک

فکر می‌کنید چیدمان نشیمن باریک کار سخت و غیرممکنی است؟ فکر می‌کنید اگر نشیمن باریکی داشته باشید نمی‌توانید دکوراسیون موردعلاقه خود را  بچینید؟ داشتن نشیمن‌های فراخ و بزرگ یکی از مسائلی است که اکثر ایرانی‌ها به آن علاقه دارند تا بتوانند چیدمان دلخواه خود را در آن پیاده کنند؛ اما ما در مجله اینترنتی کوبهچند ایده جذاب برای چیدمان نشیمن باریک به شما پیشنهاد می‌دهیم تا از این دغدغه رها شوید.

Narrow seating arrangement

چگونه چیدمان نشیمن باریک را انجام دهیم؟

برای این‌که بتوانید نشیمن کوچک یا باریک خود را به بهترین شکل ممکن بچینید و زیباترین دکوراسیون را داشته باشید این چند ایده چیدمان نشیمن باریک را بادقت بخوانید.

رنگ روشن

نقطه کانونی

یکی از بهترین قسمت‌های خانه که می‌تواند به نقطه کانونی خانه تبدیل شود، شومینه است. مبلمانتان را در اطراف و روبه‌ شومینه بچینید و آن را به فضای کانونی نشیمن باریکتان تبدیل کنید.

تقسیم فضا

با یک کاناپه بزرگ مستطیلی می‌توانید چیدمان نشیمن باریک را به زیباترین روش ممکن انجام دهید. کاناپه می‌تواند به‌عنوان جداکننده فضا عمل کند و قسمتی از نشیمن را به دو بخش تقسیم کند. این‌گونه می‌توانید بخشی هم برای قراردادن میزناهارخوری در نظر بگیرید.

فضایی برای گفت‌وگو

فضایی جهت گفت‌وگو می‌خواهید؟ دو صندلی راحتی و یک میز جلو مبدلی کار شما را راه می‌اندازد. تنها با همین چند وسیله می‌توانید فضایی دنج و راحت برای دورهمی دوستانه و بحث و گفت‌وگو ایجاد کنید.

فضای گفت و گو

مبلمان را از دیوارها دور کنید

یکی از دلایلی که نشیمن را باریک‌تر و طویل‌تر نشان می‌دهد تکیه‌دادن مبلمان به دیوار است. مبلمان را از دیوارها دور کنید و تا جایی که می‌توانید تلاش کنید آن‌ها را گرد یا حداقل به‌صورت بیضی بچینید.

استفاده از وسایل کمتر

هرچه وسایلی که در نشیمن گذاشته‌اید کمتر باشد فضای اتاق شما بزرگ‌تر و بازتر به نظر خواهد رسید. وسایل اضافه را بردارید و از خلوت‌شدن اتاقتان نترسید. این کار حتی فضا را شیک‌تر و مدرن‌تر ‌نشان خواهد داد.

نشیمن کوچک

یک ناحیه L یا U شکل برای نشستن ایجاد کنید

یکی از مشکلات نشیمن باریک و دراز این است که نمی‌توان در آن از مبلمان و وسایل حجیم استفاده کرد. استفاده از مبلمان حجیم فضا را تنگ‌تر می‌کند. بهترین مدل مبلمان برای چیدمان نشیمن باریک و فضاهای مستطیلی، مدل ال یا نیم‌ست است.

از وسایل گرد برای چیدمان نشیمن باریک استفاده کنید

از وسایل گرد برای چیدمان نشیمن باریک و دراز استفاده کنید تا حس باریک بودن فضا کم شد. وسایل گردی؛ مانند میز عسلی، ساعت، گلدان، آباژور و آینه که اشکال دایره‌ای دارند، برای چیدمان اتاق نشیمن باریک به شما کمک می‌کنند. گلیم‌ها و فرش‌های گرد نیز با ایجاد خطای دید به کمک شما خواهند آمد.

وسایل گرد

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۴ پیشنهاد عالی برای پاک‌سازی منزل از انرژی‌های منفی را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *