پرپشت شدن مو با دم‌نوش + بهمن 1401

پرپشت شدن مو با دم‌نوش + بهمن 1401

نگهداری از موها ممکن است کار سختی به نظر برسد و انتخاب روغن‌ها و سرم‌های مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ اما مسئله داشتن موهای سالم با خوردن ویتامین‌های لازم خیلی راحت حل می‌شود.

پرپشت شدن مو با دم‌نوش

پرپشت شدن مو با دم‌نوش راهکاری آسان برای موهای شما است. همه انسان‌ها دوست دارند موهایشان سالم و پرپشت باشد، داشتن موهای ضخیم و تقویت موهای نازک تنها با مصرف یک دم‌نوش خانگی بسیار ساده امکان‌پذیر است. همراه مجله اینترنتی کوبهباشید.

پرپشت شدن مو با دم‌نوش

یونجه گیاهی است گل‌دار که در تمامی نقاط جهان رشد می‌کند. از برگ‌ها، جوانه‌ها و دانه‌های آن به‌عنوان، دارو استفاده می‌شود. یونجه سرشار از مواد مغذی ویتامین E، ویتامین C، ویتامین A و ویتامین K است. در بسیاری از مناطق جهان معتقدند که گیاه یونجه برای سلامت مو و استحکام موها مفید است و حتی می‌گویند از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

فواید یونجه برای سلامت مو

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یونجه یک “ابر غذا“ محسوب می‌شود و به‌عنوان پادشاه و سلطان غذاها معروف است، چرا که سرشار از انواعی از ویتامین‌ها و مواد مغذی موردنیاز بدن است و سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، ارتباط نزدیکی بین تغذیه سالم و سلامت مو وجود دارد.

اگر ویتامین‌ها و دیگر مواد مغذی از طریق تغذیه سالم و به میزان کافی دریافت نشود، بدن انرژی کافی برای تولید سلول‌های سالم را نخواهد داشت، در اینجاست که ریزش مو به‌عنوان اولین علایم کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی اتفاق خواهد افتاد.

زمانی که از مکمل‌های یونجه و یا از جوانه یونجه استفاده می‌کنید دیگر نگران رشد مو و سلامت مو نباشید چرا که گیاه یونجه گنجینه‌ای از مواد مغذی برای سلامت مو است.

گیاه یونجه دارای میزان بالایی از آنتی‌اکسیدان‌ها است. آنتی‌اکسیدان‌ها با عوامل محیطی آسیب رساننده به موها مبارزه کرده و از سرعت روند پیری می‌کاهند.

فواید یونجه برای سلامت مو

خواص یونجه برای رشد مو و نحوه استفاده

آیا یونجه برای رشد مو مفید است؟ اگر مفید است برای بهره‌بردن از خواص یونجه برای سلامت مو و رشد مو چه باید انجام دهیم؟

بهترین راهی که بتوانید حداکثر استفاده از مواد مغذی موجود در یونجه را برده باشید، نوشیدن آب یونجه است. برای این کار می‌توانید از دستگاه آبمیوه‌گیری استفاده کنید.

طعم آب یونجه به‌تنهایی ممکن است کمی زننده باشد، شما می‌توانید از یک آب‌میوه، برای رقیق کردن و خوش‌طعم کردن آب یونجه استفاده کنید.

برخی نوشیدن چای یونجه را ترجیح می‌دهند. بدین منظور، یونجه خشک شده را در آب جوش بگذارید تا دم بکشد و بعد نوش‌جان کنید. با نوشیدن روزانه، یک لیوان چای یونجه، ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم را به بدن خود رسانده‌اید.

خواص یونجه برای رشد مو و نحوه استفاده

پیشنهاد مطالعه: مطلب چاقی صورت با ماسک سیب زمینی را مطالعه کنید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *