طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای + بهمن 1401

طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای + بهمن 1401

برای داشتن یک خانه بی‌نظیر با بهترین دکوراسیون داخلی نکاتی وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید. آیا از این نکات آگاهی دارید؟

طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای

در طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای نکاتی وجود دارد که آن را هر طراح دکوراسیونی به شما نخواهد گفت. پس اگر می‌خواهید طراحی دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید بهتر است با این چهار طرح که همه دکوراتورها روی آن اتفاق‌نظر دارند همراه مجله اینترنتی دلتا، آشنا شوید.

طراحی دکوراسیون داخلی حرفه‌ای چگونه است؟

در طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای همیشه اشتباهاتی وجود دارد که ممکن است در نگاه اول چندان به چشم ببینده نیاید؛ اما قطعا در طولانی‌مدت باعث درهم‌ریختگی ذهن و روان اعضای خانواده خواهد شد. معمولا دکوراسیون‌های داخلی حرفه‌ای سعی می‌کنند از بعضی اشتباهات رایج یا طراحی‌های متداول دوری کنند.

لوسترها در دکوراسیون داخلی

به دیوارهای برجسته نه بگویید

اشتباهاتی مانند برجسته‌کردن یک دیوار نسبت به سایر دیوارهای خانه‌ یکی از این اشتباهات رایج است. بهتر است اگر می‌خواهید چیزی جسورانه مانند یک‌رنگ قوی یا کاغذدیواری جالب را امتحان کنید، کل اتاق را انجام دهید! هرگز، هرگز یک “دیوار ویژه” با کاغذ یا رنگ جذاب نداشته باشید. این کار احمقانه به نظر می‌رسد و همچنین احساس پناه‌گرفتن در یک فضا را خراب می‌کند.

چیزهایی را که نسبت به مقیاس اتاق خیلی کوچک هستند نخرید

تصاویر باید بزرگ باشند یا تعداد زیادی از آنها وجود داشته باشد. هیچ‌چیز بدتر از یک نقاشی به‌اندازه یک تمبر پستی روی یک دیوار بزرگ نیست. یا فرشی که به‌اندازه تشک یوگاست! تصور کنید حس شناور بودن وسایل در اتاق به شما دست می‌دهد اگر فرش انتخابی شما کوچک باشد!

کوسن‌هایی که خیلی کوچک به نظر می‌رسند باعث تعجب می‌شوند، اما صندلی‌ها می‌توانند کوسن‌های بزرگ‌تر نسبت به آنچه که فکر می‌کنید داشته باشند. از اینکه آنها تمام عرض پشتی یک صندلی را بگیرند نترسید.

قاب عکس

کوسن مناسب

صحبت از کوسن شد. در طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای هیچ‌چیز بدتر از این نیست که قبل از اینکه یک نفر بتواند روی تخت یا مبل بنشیند مجبور باشد کوسن‌ها و بالش‌ها را تک‌به‌تک از روی مبل یا تخت بردارد. کوسن زیاد روی مبل جذاب به نظر نمی‌رسد؛ بلکه در نگاه اول چالش‌برانگیز است!

لوسترهای توکار جذابیت زیادی ندارند

در طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای به‌هیچ‌عنوان از چراغ‌های سقفی توکار استفاده نکنید مگر اینکه ضروری باشد. هیچ‌کس نیازی به خانه‌ای شبیه باند فرود فرودگاه ندارد. نورپردازی خانه با چراغ‌ها و لامپ‌های دیواری بسیار جذاب‌تر و انعطاف‌پذیرتر به نظر می‌رسد زیرا می‌توانید یک لامپ را در جایی که بیشتر به نور نیاز دارید قرار دهید.

کوسن ها در دکوراسیون داخلی

پیشنهاد مطالعه: مطلب مراقب اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی باشید را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *