ساختن شیر پاک کن خانگی + بهمن 1401

ساختن شیر پاک کن خانگی + بهمن 1401

شیرپاک‌کن محصولی برای پاک کردن آرایش خانم‌ها است و یک پاک‌کننده ایده‌آل برای پوست همه افراد است و هیچ‌گونه محدودیت جنسی یا سنی ندارد.

ساختن شیرپاک‌کن خانگی

ساختن شیر پاک کن خانگی به شما کمک می‌کند پوستی سالم داشته باشید. شیرپاک‌کن‌های کرمی موجود در بازار ممکن است با پوست شما سازگار نباشد؛ اما شیرپاک‌کن طبیعی و شیرپاک‌کن‌هایی که با مواد اولیه طبیعی و گیاهی ساخته می‌شوند علاوه بر پاک‌سازی پوست در حفظ سلامت و زیبایی پوست نیز مؤثر است. همراه مجله اینترنتی کوبهباشید.

ساختن شیرپاک‌کن خانگی

در این مطلب به شما بهترین شیرپاک‌کن‌های خانگی را آموزش می‌دهیم.

ساختن شیر پاک کن خانگی با سیب‌زمینی

این شیرپاک‌کن برای ازبین‌بردن لکه‌های پوست نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای تهیه آن ۲ عدد سیب‌زمینی آب پز شده را با یک لیوان شیر مخلوط کرده و هر روز از آن استفاده کنید. این ترکیب را ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری کنید.

ساختن شیر پاک کن خانگی با عسل و زده تخم مرغ

۲ قاشق غذاخوری عسل را که در حرارت معمولی نگهداری شده و رقیق شده را با یک لیوان شیر و یک زرده تخم مرغ خوب مخلوط کنید و پس از یک‌دست شدن از آن برای پاک‌کردن صورتتان استفاده کنید. این ترکیب را می‌توانید به مدت یک هفته درون یخچال نگهداری و استفاده کنید.

ساختن شیر پاک کن خانگی با هویج

با رنده ریز ۲۲ عددهویج درشت و تازه را رنده کنید و با یک لیوان شیر مخلوط کنید و هر شب آرایشتان را با این شیرپاک‌کن پاک کنید. این شیرپاک‌کن را تنها ۲۴  ساعت می‌توانید در یخچال نگه‌داری کنید.

ساختن شیر پاک کن خانگی با هویج

ساختن شیر پاک کن خانگی با نعناع و جعفری

۴ قاشق غذاخوری نعناع خشک خرد شده و ۴ قاشق غذاخوری جعفری خرد شده و ۳۰۰ میلی‌لیتر شیر آماده کنید. نعناع و جعفری خرد شده را وارد مخلوط کرده و شیر را نیز بر روی آن بریزید و خوب مخلوط کنید مخلوط موردنظر را ۱۲ ساعت به حال خود بگذارید سپس مخلوط را صاف‌کرده و در ظرف دربسته‌ای در یخچال نگهداری کنید.
ترکیب نعناع و جعفری شیرپاک‌کن مناسبی برای پوست‌های چرب که تراوش زیاد چربی دارند و جوش و لک و منافذ پوستی باز دارند به دست می‌دهد برای تغذیه پوست به‌جای کرم‌های چرب می‌توان از این مخلوط ساده استفاده کرد جعفری چربی پوست را می‌کاهد و نعناع اثر بهبودبخشی قویی دارد این مخلوط را روزانه ۲ بار بعد از شستن صورت می‌توانید به‌صورت بمالید.

ساختن شیر پاک کن خانگی با نعناع و خیار

۱ عدد خیار و ۵ برگ نعناع ها را خیلی ریز کنید و همراه ۱ فنجان شیر داخل مخلوط کن بریزید، سپس مخلوط به دست آمده را صاف کنید. به وسیله پنبه، شیرپاک کن را به پوست صورت تان بزنید و با حرکت دورانی آرام پوست‌تان را پاک کنید. سپس می‌توانید صورت‌تان را با آب ولرم بشویید. تاریخ مصرف این شیرپاک کن طبیعی یک هفته آن هم داخل یخچال است.

ساختن شیر پاک کن خانگی با نعناع و خیار

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید موهای سوخته با دکلره را ترمیم کنید را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *