دروازه بهشت چین | پارک ژانگجیاجیه + بهمن 1401

دروازه بهشت چین | پارک ژانگجیاجیه + بهمن 1401

اگر قصد رفتن به بهشت را دارید تنها کافی است از این دروازه در کشور چین عبور کنید.

دروازه بهشت چین

چین همیشه کشور شگفتی‌ها و عجایب بوده است. پس عجیب نیست اگر بگوییم دروازه بهشت چین قرار است شما را مستقیما به دنیای ماوراءالطبیعه ببرد. در این قسمت از مجله گردشگری کوبهمی‌خواهیم با هم به بهشت سفر کنیم.

دروازه بهشت کجاست

دروازه بهشت چین کجاست؟

در استان هونان در پارک اسرار‌آمیز ژانگجیاجیه، کوهستان عجیبی وجود دارد که مردم محلی معتقد هستند دروازه‌ای رو به بهشت در قلب این کوهستان جا گرفته است. دروازه بهشت چین نام صخره‌ای شبیه به کمان حیرت‌انگیزی در ارتفاع پانصد هزار فوتی از سطح دریا است. شاید زیبایی‌های منحصر به فرد و بی‌نظیری که از چشم‌انداز این دروازه می‌توان دید، علت نام‌گذاری آن باشد یا شاید افسانه‌ها و قصه‌های عجیب و غریبی که از زبان مردم محلی می‌توان شنید. هر چه که هست هر کسی که به دیدن این دروازه رفته حال و هوای شگفت‌آوری پیدا کرده است.

برای رسیدن به این دروازه از کوهستان تیانمن می‌توانید سوار بر اتوبوس‌های مخصوص پارک شوید و بعد از گذشتن از نود و نه پیچ خطرناک، پس از طی مسیری بیست دقیقه‌ای به دامنه کوه تیانمن برسید. با این وجود هنوز هم مسیر شما به پایان نرسیده است. از آنجایی که چینی‌ها اعتقادات عجیب و غریب کم ندارند، تصمیم گرفتند ۹۹۹ پله برای رسیدن به دروازه بهشت چین بسازند و نام آن‌را پیاده‌رو بهشت بگذارند. احتمالا می‌پرسید که چرا این تعداد پله؟ چون چشم بادامی‌های‌ عزیزمان معتقدند ۹ عدد خوش یمنی است و آن‌ را نشان ابدیت و خوشبختی می‌دانند. پس اگر قصد رسیدن به این دروازه را دارید باید سختی بالا رفتن از ۹۹۹ پله را هم به جان بخرید.

مسیر دیگر رسیدن به این کمان زیبا، تله‌کابین‌ها یا بالابرهای مخصوص پارک است. این تله‌کابین‌ها تنها جای نشستن دو نفر را دارد. با سوار شدن بر این تله‌کابین‌ها علاوه بر گذر از بلندای پارک جنگلی اسرارآمیز ژانگجیاجیه باز هم بعد از گذشت بیست دقیقه به قله‌ کوه تیانمن برسید. در قله کوه برجی وجود دارد که می‌توانید در آنجا به تماشای مناظر بی‌نظیر اطراف کوه بایستید. اگر هم قصد رفتن به بهشت را داشتید می‌توانید از دروازه بهشت چین عبور کنید و به آن سوی مرزهای زیبای چین در این بهشت زمینی سفر کنید.

پیش به سوی ابدیت

پیشنهاد مطالعه: مطلب شادترین گورستان جهان کجاست؟ را بخوانید.















نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *