تیپ جدید برای بهار | مجله دلتا + بهمن 1401

تیپ جدید برای بهار | مجله کوبه+ بهمن 1401

امسال وقت آن رسیده تا بسیاری از آیتم های موجود در کمد خود را که هر سال با آمدن فصل بهار مورد استفاده قرار می‌دادید را تغییر دهید.

تیپ جدید برای بهار

تیپ جدید برای بهار به شما کمک می‌کند در سال جدید روحیه‌تان عوض شود. تنها با خرید چند آیتم استایل خود را نسبت به سال‌های قبل بی‌نظیر کنید. همراه مجله اینترنتی کوبهباشید.

تیپ جدید برای بهار

چند استایل جذاب برای شما آماده کرده‌ایم تا این بهار تیپ جذابی داشته باشید.

کت جین رنگی یک تیپ جدید برای بهار

امسال بهتر است از کت‌های جین رنگی مخصوصاً به رنگ یاسی در استایل بهاره خود استفاده کنید. استفاده از کت جین رنگی به همراه اکسسوری‌های مناسب استایل فوق‌العاده‌ای در فصل بهار برای شما به وجود می‌آورد.

لباس‌های گل‌دار یک تیپ جدید برای بهار

فصل بهار همراه با شکوفه‌زدن درختان همراه است و حس تازگی را انتقال می‌دهد پس بهتر است برای داشتن استایل مناسب برای سال جدید و متناسب بودن با طبیعت لباس‌های گلدار را انتخاب کنید. یادتان باشد که پوشاک گلدار تنها به پیراهن یا روسری‌های گلدار ختم نمی‌شود، شما از این طرح می‌توانید در اکسسوری‌های خود مانند کفش، کیف و کمربند هم استفاده کنید.

لباس‌های گل‌دار یک تیپ جدید برای بهار

 شلوار جین سفید و رنگی یک تیپ جدید برای بهار

رنگ سفید یکی از رنگ‌های هیجان‌انگیز و جذاب جهت استفاده در فصول گرم سال است. ترکیب رنگ سفید در کنار سایر گزینه‌ها برای شما بسیار راحت خواهد بود. اگر قصد دارید از شلوار جین سفید استفاده کنید توصیه می‌کنیم مانتو‌های خود را رنگ‌های روشن انتخاب کنید تا جلوه بهاره بهتری به خود بدهید. استفاده از شلوار جین سفید و رنگی در کنار کفش‌های کتانی یا کفش‌های پاشنه‌بلند گزینه بسیار مناسبی برای بهار است. پس بهتر است اگر شلوار جین سفید یا رنگی ندارید هرچه سریع‌تر آن را از فروشگاه اینترنتی بانی مد خریداری کنید.

 کیف‌های سطلی و بزرگ

بسیاری از برندهای مطرح دنیا در کلکسیون پوشاک بهاره از کیف‌های سطلی و سایز بزرگ استفاده کردند. کیف‌های سطلی نخستین‌بار در سال ۱۹۳۲ توسط برند لویی ویتون مورد طراحی قرار گرفت؛ اما امروزه بسیاری از برندهای دیگر هم از کیف‌های سطلی در استایل‌های خود استفاده می‌کنند. در کنار آن استفاده از کیف‌های بزرگ برای بهار سال ۱۴۰۱ بسیار  جذاب خواهد بود.

کفش‌های مربعی

دیگر وقت استفاده از کفش‌های کلاسیک با پاشنه‌ها و پنجه‌های گرد به پایان رسیده. انتخاب با پاشنه و پنجه مربعی استایل منحصربه‌فردی را به لباس‌های شما می‌دهد. ممکن است در برخی از شرایط انتخاب کفش‌های مربعی باعث شود پاهای شما بزرگ‌تر از اندازه واقعی به نظر برسد؛ اما نگران این موضوع نباشید با شروع سال جدید بسیاری از افراد از کفش‌های مربعی در استایل خود استفاده می‌کنند و در نتیجه این موضوع برای همه به طور یکسان دیده خواهد شد.

کفش‌های مربعی

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید با یک ماسک فوق‌العاده چروک دور لب را از بین ببرید را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *