درمان ترک لب با روغن + بهمن 1401

درمان ترک لب با روغن + بهمن 1401

لب‌ها گاهی باتوجه به شرایط آب و هوایی و … دچار ترک می‌شوند. نگران نباشید شما می‌توانید با استفاده از روغن‌های در دسترس، ترک‌‌‌های لب خود را درمان کنید.

درمان ترک لب با روغن

درمان ترک لب با روغن به شما کمک می‌کند همیشه لب‌هایی زیبا و خوش‌رنگ داشته باشید. لب نیز مانند سایر اعضای بدن احتیاج به رسیدگی داشته و اگر از آن مراقبت نکنید لب‌های شما حالت زیبای خود را از دست می‌دهد. همراه مجله اینترنتی کوبهباشید.

درمان ترک لب

درمان ترک لب با روغن

برای درمان ترک لب راه‌های مختلفی وجود دارد. در این مطلب به چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

درمان ترک لب با روغن کرچک

شما می‌توانید به‌راحتی روغن‌کرچک را در خانه یا از بازار نزدیک منزل خود مثل روغن نارگیل و زیتون تهیه کنید. برای ساختن این بالم لب، یک قاشق‌چای‌خوری روغن‌کرچک را با چند قطره آب‌میوه تازه و یک قاشق‌چایخوری گلیسیرین مخلوط کنید. سپس این بالم لب خانگی را به لب‌های خود بمالید. بعد از ۱۰ دقیقه آن را با آب ولرم گرم تمیز کنید.

درمان ترک لب با روغن بادام

روغن بادام دارای پروتئین، مواد معدنی و چربی‌های سالم است. این مواد به رطوبت لب‌های شما کمک کرده و جلوی خشک‌شدن و ترک‌خوردن آن‌ها را می‌گیرند. همچنین این روغن از آسیب‌های آفتاب جلوگیری کرده و باعث نرمی و سلامت لب‌های شما می‌شود. چند قطره روغن بادام را چهارتا پنج بار در روز، روی لب‌هایتان بزنید.

درمان ترک لب با روغن نارگیل

درمان ترک لب با روغن نارگیل

روغن نارگیل جزو پرخاصیت‌ترین روغن‌ها است که مردم سالیان سال است از آن برای پوست و موهای خود استفاده می‌کنند. این ماده یک مرطوب‌کننده طبیعی برای لب‌های شما است.

اگر لب‌هایتان ترک دارند و خونی می‌شوند، این اتفاق می‌تواند به علت خشکی شدید باشد. به‌جای لیسیدن لب‌های خود می‌توانید روغن نارگیل را بر روی آنها بمالید و تفاوت را احساس کنید. استفاده از این روش بسیار آسان است. فقط یک قطره روغن نارگیل را مستقیماً بر روی لب‌های خود بمالید.

پیشنهاد مطالعه:‌ همچنین می‌توانید مطلب با ماء‌الشعیر موهایی پرپشت داشته باشید را مطالعه کنید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *