خواص ماسک پیاز برای پوست + بهمن 1401

خواص ماسک پیاز برای پوست + بهمن 1401

پیاز یکی از دسترس‌ترین مواد است که تمام افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین قیمت مناسبی هم دارد؛ اما جالب است بدانید پیاز خواص فوق‌العاده‌ای برای پوست دارد.

خواص ماسک پیاز برای پوست

خواص ماسک پیاز برای پوست را اگر بدانید همیشه از آن استفاده می‌کنید. بیشتر افراد تصور می‌کنند پیاز فقط برای آشپزی و درون غذا مناسب است و خاصیت آن برای گوارش و مشکلات درونی است؛ اما جالب است بدانید اگر از ماسک پیاز استفاده کنید، خودتان از تاثیر آن شوکه می‌شوید. همراه مجله اینترنتی کوبهباشید.

خواص ماسک پیاز برای پوست

ماسک آب پیاز می‌تواند به تنهایی یا در ترکیب با دیگر مواد مقوی و مغذی برای پوست بسیار مفید باشد.

خواص ماسک پیاز برای پوست با عسل

ماسک پیاز به همراه عسل باعث از بین بردن تیرگی بدن و همچنین جای جوش می‌شود. برای تهیه کردن این کار باید اول عسل را به روش بنماری روی گاز گذاشته تا رقیق شود. سپس آب پیاز را به آن اضافه کنید و پنج دقیقه روی حرارت بسیار کم مخلوط کنید.

پس از آن اجازه دهید ماسک سرد شود و بعد یک لایۀ نازک از آن را روی صورت خود بگذارید. بعد از ۳۰ دقیقه که ماسک خشک شد آن را با آب گرم بشویید.

اگر به ابروهای خود اهیمت می‌دهید، به مطلب با این روغن ابروهای خود را پر پشت کنید مراجعه کنید.

خواص ماسک پیاز برای پوست با عسل

خواص ماسک پیاز برای پوست با آب گوجه‌فرنگی

برای درست کردن این ماسک یک قاشق غذاخوری آب پیاز را با نصف قاشق گوجه فرنگی و کمی روغن گیاهی برای نرم و لطیف کردن پوست خود استفاده کنید. مثل روش‌های قبلی از پنبه برای این کار استفاده نمایید و بعد از گذشت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

برای دیدن نتیجه مطلوب از این ماسک هفته‌ای دوبار استفاده کنید. اگر به گوجه فرنگی حساسیت دارید، یا از این حساسیت اطلاعی ندارید در ابتدا مقداری از این ماسک آب پیاز را روی پوست خودتان امتحان کنید تا به وجود یا عدم وجود حساسیت آن مطئن شوید.

خواص ماسک پیاز برای پوست با آب گوجه‌فرنگی

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید این میوه خوشمزه برای پوستتان فواید بسیاری دارد را بخوانید.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *